Lite on dvd speler leest max 2.4X ?

Pagina: 1
Acties:

• Lord Palf
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-02 16:30
ik heb een JLMS DVD-ROM LTD-166S dvd speler (16x -48x) maar deze leest volgens nero cd-dvd speed op max 2.4x (verscheine dvd's getest)

als ik een 1:1 copy wil maken op 4x speed dan brand nero ook max op 2 speed tewijl ik 4x aangeef..

volgens mij zou mn dvd speler gewoon 16x moeten kunnen lezen maar doet het dus niet..

iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
(zit alleen als master op een ide kanaal op mn mobo)

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heb vanochtend ook over een 16x - 48x Liteon DVD speler zitten lezen waarbij hij erg goed uit te test kwam. De info was te vinden op http://www.cdrinfo.com, al weet ik niet of het exact jouw model is.

probeer het anders een met een ander progje? (DVD dycrypter (spelfout mogelijk) als test oid?)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• Lord Palf
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-02 16:30
dvd decrypter doet er ook een half uur over om dvd naar mn hd te kopieren en das dus ook iets van 2x

• Elect
  • Niet online
DVD decrypter geeft toch aan hoe snel dat hij gaat? Probeer anders je firmware eens up te daten..

Ik rij om 17:00 ook om mijn Lite-On DVD welke in Slave op IDE 2 komt te staan, ik zal vanavond het model ook even posten (en de eventuele problemen :P, die ik echter niet hoop :P)

• Elect
  • Niet online
Ik kreeg met m'n lite-on 166 (dat weet ik nog uit m'n hoofd). tot 15X bij DVDdecrypter. Het zal dus ergens aan je computer liggen.

DVDspeler staat bij je niet in PIO mode? (weet niet of dat nog kan bij dvd spelers?). Controleer je bios instellingen is. En anders steek je hem in een andere pc om te testen?