Toon posts:

[LTSP] Stabiele versie? & vragen..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben hier op mijn werk samen met een collega bezig het LTSP ( www.ltsp.org ) project waar te maken nu loop ik vast op een aantal dingen..

- wat is nu de meest stabiele versie? 3.0.7, 3.0.9 of al 4.0 ?

- Bij de installatie van 3.0.7. staat er dat ik vervolgens in de map /opt/ltsp/templates moet wezen om daar de ltsp_initialize aan te passen..
( nu is deze hele directory niet ? :? ) of zit ik dan bij de verkeerder versie te klooien..

- Is het al bekend of het ook met SuSe 8.2 werkt??

- zijn er hier veel mensen met ervaring op LTSP gebied??

Alvast bedankt, :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 12:24 . Reden: iets vergeten ]

Verwijderd

Topicstarter
Klein schopje met een nieuwe vraag:

We zijn nu zover dat we de linux server ( ltsp ) een heel eind geconfigureerd hebben, tevens hebben we er een workstation zonder HD aangehangen..

De Intel NIC in mijn workstation krijgt netjes van de DHCP server een ip toegewezen, vervolgens krijg ik deze foutmelding:

NO PXE SERVER FOUND, using standard bootfile..
TFTP.....

Vervolgens kom k geen steek verder. Heeft iemand een id wat ik misschien fout kan doen? en hoe ik dit op kan lossen? Wat moet ik precies aan PXE configgen en in welke file..

Ik verwijs via /tftpboot/lts/2.4.22-ltsp-2/pxelinux.0;* ( dit is de kernel die geladen moet worden vanaf het workstation. )