Mogelijke MSI K7T Pro2A bug?

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:04
Zie www.overclockers.com/articles293/. Kort gezegd: niet alle multiplier instellingen doen wat ze zouden moeten doen.

Zijn er mensen die een K7T Pro2A hebben en die hetzelfde probleem hebben?

Verwijderd

Neeuuhh, heb zelf ook zo'n bord. Mijn AMD duron 650 post op 6,5-7-7,5-8 en 8,5 verder ben ik nog niet gegaan, lager dan 6 ook niet.

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 14:30

^^0nMe

Got Babana's?

Gewoon een geval van niet goed genoeg geunlocked. Dat had ik eerst ook, daarna alles uitgegumd en opnieuw gedaan, werkt perfect nu.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:35
Collega van me heeft ditzelfde euvel. Proc is toch goed ge-unlocked aangezien ie op z'n A7V(:r) wel hoger kon.

Wellicht dat de nieuwe 2.0b1 bios die vandaag beschikbaar is gekomen hierin verandering brengt.

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 15:40
Ik ga het gelijk ff testen collega en jullie horen het zo van me!

Verwijderd

helpt niet...net geprobeerd :'(

Verwijderd

Is dit een geldige reden om je moederbord om te mogen ruilen??? Ander ga ik toch maar voor een goed werkend MSI/ ABIT moederbord.

• stylezzz
Ik denk het niet. Overclocken valt niet echt binnen de mogelijkheden/specificaties van een moederbord. FF geduld, MSI zal binnenkort wel met een fix komen waarin dit opgelost word....

• Crazyhorse
Nope geen succes met deze bios.

En als je is verteld dat het zou werken door de desbetreffende winkel en het werkt niet, dan zou de winkel hem terug moeten nemen.

Maar ik verwacht dat het binnenkort wel zal gaan werken met wederom een nieuwe bios. Oftewel hou het bordje nog maar ff aan.

• stylezzz
Voor overclocking zou ik ook niet een MSI adviseren crazyhorse. Met een ABIT haal je dan waarschijnlijk ook betere resultaten.

Ik koop dit bord ook niet om zijn overclockmogelijkheden maar om zijn stabiele reputatie. Ik heb geen zin in gezeik zoals jij had met je A7V........>:)

• Crazyhorse
Maar de overklok prestatie doen ook niet echt onder voor de abit maar dat hij stabieler is is zeker een feit.

En wat heb je aan een overclockte cpu als hij niet stabiel is.

Verwijderd

Ruilen noway!! dat gaat niet lukken...
kom je aan..ja meneer ik heb die mobo gekocht, maar mijn Duron gaat niet hard genoeg, niet alle multipliers doen het..oke zegt de verkoper even testen met een T-bird 1000.. he hij werkt, niks aan de hand met die multipliers. Je had meteen een Abit of een Asus moeten kopen, die paar tientjes meer voor een Abit verdien je zo terug met een veel sneller systeem

• Crazyhorse
Dat is wel een beetje een hele slechte voorstelling die je zo voorstelt. Maar ja dat kan natuurlijk ook gebeuren. Maar ik neem aan dat de meeste winkels die bekend staan om goede service onderhand ook wel van dit probleem afweten en daar iets coulanter op zullen inspelen.

Verwijderd

Ik ben vd week al naar Comptechworld gegaan met m'n probleem...
Volgens hun lag het aan de processor.

Nu ik dit artikel lees op overclockers.com lees ligt het eerder aan m'n moederbord...
Er valt gewoon geen peil op te trekken.. De ene keer komt niet verder dan 6,5 x 100 en daarna draait ie uren op een veel hogere snelheid.. :?

T lijkt me dus echt wel een moederbord probleem. Ik ben bang dat het niet met een biosupdate valt op te lossen.. Hoe kan het anders dat de meeste MSI-borden perfect werken?? Dan zouden ze toch allemaal 'problemen' moeten hebben?? Volgens mij is er een of ander chippie op t moederbord niet helemaal ok.

Mee eens??

Verwijderd

De mijne werkt ook prima. Helaas geen superoverclockbare Duron, maar loopt hier 650@840 (8*105), ik mag niet klagen. Maar 8,5 werkt ook, alleen niet stabiel, 9 doet niks (geen post), maar dat ligt aan de Duron & standaardkoeler.

Prima retestabiel plankje (stabielste duronmobo), geen problemen mee
Pagina: 1