Toon posts:

gebruiker logt in --> desktop knippert

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sorry van mijn vorige topic, deze was inderdaad erg onduidelijk en verkeerd geplaatst.

Op het moment dat een gebruiker inlogt op het domein, een windows 2000 werkstation op een windows 2000 server, gaat eerst alles goed. De settings worden geladen enzo, maar zodra het beeld opgebouwd wordt, verdwijnd dit weer en komt weer terug, zo blijft dit doorlopen in een loopje.

Omdat andere gebruikers hier geen last van hebben en het ook op verschillende werkstations het geval is, lijkt het te zitten in het profiel. Maar waar en hoe is mij niet geheel duidelijk.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:51

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move PNS > NT

Probeer eens onder zijn profile TweakUI te installeren, en dan een rebuild van de icons te doen :?
Anders ben ik bang dat er nix anders opzit dan zijn profile weg te mikken en opnieuw te beginnen (of profile van een paar dagen ou de te restoren).\

Neem aan dat je al naar gekke apps in Run(once) en Startup gekeken hebt ?

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Topicstarter
Koffie schreef op 03 februari 2004 @ 11:43:
Move PNS > NT

Probeer eens onder zijn profile TweakUI te installeren, en dan een rebuild van de icons te doen :?
Anders ben ik bang dat er nix anders opzit dan zijn profile weg te mikken en opnieuw te beginnen (of profile van een paar dagen ou de te restoren).\

Neem aan dat je al naar gekke apps in Run(once) en Startup gekeken hebt ?
In de runonce apps staat alleen de icwconn1.exe (internet connection wizzard). deze heb ik verwijderd maar dat was geen oplossing. Zijn profiel vervangen is geen oplossing, daarin staan teveel "gebruikers" instellingen.

Wat gebeurd er precies met die rebuild icons? Want het is niet lokaal op een machine, het is namelijk bij alle werkstations het geval.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:51

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ja, maar al die icon dingen staan volgens mij wel in je profile ;)
Je hebt wel eens (met name met Win98 was dat) dat je My Computer ico en zo over de zeik waren.
TweakUI kan dat rebuilden.

Baad het niet schaad het niet ;)

Ik begrijp dat je dus geen backup van profiles hebt :?

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Topicstarter
Koffie schreef op 03 februari 2004 @ 12:24:
Ja, maar al die icon dingen staan volgens mij wel in je profile ;)
Je hebt wel eens (met name met Win98 was dat) dat je My Computer ico en zo over de zeik waren.
TweakUI kan dat rebuilden.

Baad het niet schaad het niet ;)

Ik begrijp dat je dus geen backup van profiles hebt :?
Een tè oude backup 8)7 Ik ga dat tweakUI straks even proberen