Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• SooK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:23
Heb veel op GoT gezeten de afgelopen weken, omdat ik met de search erg veel kleine probleempjes met mijn foon/compu/inet kan oplossen. Echter ik zat me nu iets (speciaals?) af te vragen.

Steeds meer foons hebben bluetooth en dus zou je de koppeling tussen twee foons moeten kunnen maken. Stel ik heb de combi SE P900 en een Siemens S55, met daarnaast een Orange-abo in de SE en een Vodafone-abo in de Siemens. Is het dan ook mogelijk om alle binnenkomende (of zelfs uitgaande) gesprekken op het Orange-nr (SE P900) te beantwoorden met de S55 via bluetooth?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Theoretisch is dit wel mogelijk, alleen er is geen optie in 1 van die 2 telefoontjes die dat kan regelen.
Je ontvangende toestel heeft dan namelijk het 'headset profile' nodig, en dat zit natuurlijk alleen maar op je PC en BT headsets.

Dus: Nee, niet mogelijk.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• SooK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:23
Dit had ik in principe al verwacht. Het ligt dus aan de software. Maar als het daaraan ligt dan zou er in principe ook software moeten kunnen zijn waardoor een gsm als 'headset' kan dienen? Of zie ik dit verkeerd?