I reject your reality and substitute my own!
En ik ben bang om mijn kwaliteit van cistron in te leveren tegen een provider als mycom, tiscali etc.
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
volgens mij ook, maar net als met een gratis pc is het wel te doen, heb alleen al een pc..dussss.. zonnet is ook niet topofthebill dus kwa kwaliteit behoud ik waarschijnlijk wel het zelfdemhr-zip schreef op 03 februari 2004 @ 10:46:
Volgens mij duurt wisselen wel even.
En ik ben bang om mijn kwaliteit van cistron in te leveren tegen een provider als mycom, tiscali etc.
I reject your reality and substitute my own!
Geen leuke acties? Kijk eens bij de isp van mhr-zip.mkanon schreef op 03 februari 2004 @ 10:42:
Kunnen we binnenkort nog leuke aanbiedingen verwachten van ADSL providers zoals leuke gadgets, pc (myadsl) etc. Mijn verplichte adsl jaar is inmiddels om en ik ben dus vrij om te wisselen, ben opzich tevreden maar als er ergens een leuke actie is!!
Dus wie weet wat er nog komt of is ?
Waarom switchen als je iets goeds in handen hebt zou ik zeggen. 't Is leuk zo'n pc lijkt me gratis, maar een jaar adsl zit er ook nog bij natuurlijk. En als het nix is zit je een jaar te vloeken.mhr-zip schreef op 03 februari 2004 @ 10:46:
Volgens mij duurt wisselen wel even.
[ Voor 3% gewijzigd door bjck op 03-02-2004 11:01 ]
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Jaarlang 512/256 voor €24,95. Met 10 Gb datalimiet (meer als light). En ze zijn niet zo heel strak in de handhaving.
Houd die zaken van Belgacom niet zo hard bij, maar ben benieuwd naar acties van de anderen ook.
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Verwijderd
Er bestaan enkel mogelijkheden voor meer pc's op 1 lijn.
Maar verschillende abbo's met andere snelheid enzo bestaan niet.
Ze geven vaak gratis installatie en eerste 2 maand gratis en daar is de kous mee af.
Kost je dat 175 Euro?? Aan wie moest je dat betalen dan???Amien90 schreef op 03 februari 2004 @ 21:06:
door traagheid bij KPN met afsluiten heb ik de aanbieding van demon misgeslopen .. kost me 175 euro! .. hopelijk komt er binnen 6 weken wederom een leuke aanbieding van demon
voor 1 februari hoefde een klant geen 75 euro aansluitkosten te betalen .. en was en ethernet modem a 100 euro gratis .. = 175 euro
Da's helemaal niet zo'n mooie aanbieding.mhr-zip schreef op 03 februari 2004 @ 20:28:
Cistron heeft wel een leuke actie.
Jaarlang 512/256 voor €24,95. Met 10 Gb datalimiet (meer als light). En ze zijn niet zo heel strak in de handhaving.
Per maand 25 euro, na een jaar wordt het 29 euro. Aansluitkosten 75 euro (normaal 150!) en nog 99 euro voor het modem.
Dan ben je bij Demon beter af... per maand 19.95 euro (da's geen aanbieding maar gewoon het normale bedrag voor dit abbo), aansluitkosten (altijd 75) + modem (altijd 99,95) gelijk aan Cistron. En geen datalimiet (ja, die is er wel maar die zit over de 200gb dus dat haal je nog niet eens al zou je dag in, dag uit downloaden).
Dan zou ik het wel weten.
[ Voor 17% gewijzigd door Wildfire op 04-02-2004 10:23 ]
Verwijderd
Tjah maar 200gb is niet het limiet voor de 20euro versie hoorWildfire schreef op 04 februari 2004 @ 10:19:
[...]
Da's helemaal niet zo'n mooie aanbieding.
Per maand 25 euro, na een jaar wordt het 29 euro. Aansluitkosten 75 euro (normaal 150!) en nog 99 euro voor het modem.
Dan ben je bij Demon beter af... per maand 19.95 euro (da's geen aanbieding maar gewoon het normale bedrag voor dit abbo), aansluitkosten (altijd 75) + modem (altijd 99,95) gelijk aan Cistron. En geen datalimiet (ja, die is er wel maar die zit over de 200gb dus dat haal je nog niet eens al zou je dag in, dag uit downloaden).
Dat je bij 200gb pas gezuer zal krijgen lijkt me niet, alleen bij duurdere abo's ofzo.
Verwijderd
IMHO Lijkt mij dat toch een leuke aanbieding en/of prijs <> kwaliteit verhouding.
[ Voor 21% gewijzigd door marteltor op 04-02-2004 10:38 ]
Verwijderd
Euh, "geen datalimiet"? FUP heeft dus wel een grens......marteltor schreef op 04 februari 2004 @ 10:36:
maar wat is fair use bij speedlinq? Want als dat ongeveer 20 gb is dan is voor de studenten onder ons surfsneladsl ook wel aardig. Geen datalimiet...(overigens is speedlinq niet bij mij beschikbaar (althans de leukere abo's))
Voor een overzicht van speedlinq:
Fair Use Richtlijn op All-in abonnementen met carry forward (BaByXL/Tiscali netwerk)
All-in 512 5 GB p/mnd
All-in 1024 15 GB p/mnd
All-in 2048 25 GB p/mnd
All-in 4096 50 GB p/mnd
All-in 8064 100 GB p/mnd
Bron: Speedlinq Algemene voorwaarden en actievoorwaarden
Verwijderd
Ik heb met mijn 512/256 abo van Demon al meer dan 5gb in ene week gedownload en nog steeds niks gehoordVerwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 10:44:
[...]
Euh, "geen datalimiet"? FUP heeft dus wel een grens......
Voor een overzicht van speedlinq:
Fair Use Richtlijn op All-in abonnementen met carry forward (BaByXL/Tiscali netwerk)
All-in 512 5 GB p/mnd
All-in 1024 15 GB p/mnd
All-in 2048 25 GB p/mnd
All-in 4096 50 GB p/mnd
All-in 8064 100 GB p/mnd
Bron: Speedlinq Algemene voorwaarden en actievoorwaarden
Ik ben blij dat ze niet te streng zijn
Ik had het over kwaliteit.Wildfire schreef op 04 februari 2004 @ 10:19:
[...]
Lees de news group van demon maar eens. Dan weet ik niet of je het nog zo'n goede aanbieding vind.
Jij leeft op een wolk ofzo?!Wildfire schreef op 04 februari 2004 @ 10:19:
[...]
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Emcee op 04-02-2004 14:51 ]
Verwijderd
Zal de meeste van dat soorts sites niet te hard geloven.
Om op die sites te komen moet de ISP ook betalen.
Weet niet of dat ook geval is bij adslmetacrawler is maar heleboel van dat soort sites wel
Verwijderd
Nou je kan zo wel lekker handig kijken wat er allemaal isVerwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 16:00:
[...]
Zal de meeste van dat soorts sites niet te hard geloven.
Om op die sites te komen moet de ISP ook betalen.
Weet niet of dat ook geval is bij adslmetacrawler is maar heleboel van dat soort sites wel
dat weet ik wel, maarvolgens mij is er zelfs geen FUP bij surfsneladslVerwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 10:44:
[...]
Euh, "geen datalimiet"? FUP heeft dus wel een grens......
Je hebt Zonnet en je contractjaar is net om? Dan kan je dus niet opzeggen hé.mkanon schreef op 03 februari 2004 @ 10:47:
[...]
volgens mij ook, maar net als met een gratis pc is het wel te doen, heb alleen al een pc..dussss.. zonnet is ook niet topofthebill dus kwa kwaliteit behoud ik waarschijnlijk wel het zelfde
(Tekent automatisch bij voor nog een jaar, staat in de AV als het goed is.)
Overigens kijk ik zelf nog een beetje dat kat uit de boom, ik heb het niet zo op bodemprijzen e.d.
Hoop nog steeds dat BBned binnenkort beschikbaar komt.
Ik zit zelf bij Demon en heb niets te klagen.mhr-zip schreef op 04 februari 2004 @ 11:02:
[...]
Ik had het over kwaliteit.
Lees de news group van demon maar eens. Dan weet ik niet of je het nog zo'n goede aanbieding vind.
Hoezo? Omdat ik feiten vermeld? (nou ja, die datalimiet ligt wellicht lager maar dan nog zou je dag in, dag uit aan het leechen moeten zijn om daar problemen mee te krijgen)
[ Voor 37% gewijzigd door Wildfire op 04-02-2004 17:40 ]