Waarom valideert mijn pagina niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• prinsrob
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-07-2023
http://messedup.student.utwente.nl/test.php doet het wel (even op die w3cknop drukken)
http://messedup.student.utwente.nl/test2.php doet het niet. Het verschil is 1 letter, de eerste is 11039 bytes groot, de tweede dus 11040 :P.

Ik gebruik php 4 en apache 2.

Ik heb de files ook even op de ftp gezet, zo kun je de zut even downloaden en kijken of ie bij jou wel werkt.

username: fok
password: fok
messedup.student.utwente.nl
port 21

in IE: ftp://fok:fok@messedup.student.utwente.nl

Inderdaad erg interessante username en password 8).

Calvin: You know how Einstein got bad grades as a kid? Well, mine are even worse!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-05 20:36
Ehm waarom zou je in vredesnaam willen "valideren" :? Ga eens iets lezen over standaarden en het toepassen daarvan en niet zomaar wat rondbrallen over validatie...

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• prinsrob
willem169 schreef op 03 februari 2004 @ 00:53:
Ehm waarom zou je in vredesnaam willen "valideren" :? Ga eens iets lezen over standaarden en het toepassen daarvan en niet zomaar wat rondbrallen over validatie...
Misschien omdat de pagina voor veel mensen niet eens zichtbaar is als ie niet valideert? (Wat in dit geval dus echt zo is, die validatie is meer een test om aan te geven dat ie het dus niet doet.) Veel mensen zien die tweede site helemaal niet...

Calvin: You know how Einstein got bad grades as a kid? Well, mine are even worse!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kijk eens naar de onderkant van je pagina.. het hele zootje wordt halverwege afgesloten... Dat kun je ook bij de sourcelisting op w3.org zien

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

W3C says:
500 Bad header: '??&Eܽ @?麂Y?㕢O?#38;ӧX2?嘅P??𐳁@ 𠄂???N H???v `??'
Leesvoer: http://www.webmasterworld.com/forum88/961.htm

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 01:01 ]

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-05 20:36
Dan zou ik naar de melding in de validatie kijken, en daar wat aan doen.
Niet hier zomaar een topic openen over waarom je pagina niet valideert.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• prinsrob
Spider.007 schreef op 03 februari 2004 @ 00:55:
Kijk eens naar de onderkant van je pagina.. het hele zootje wordt halverwege afgesloten... Dat kun je ook bij de sourcelisting op w3.org zien
Dat geldt voor test2 neem ik aan. Inderdaad kapt ie zoals gewoonlijk bij het 'zaterdagavondfeest' maar de vraag is meer *waarom* ie dat doet.

• prinsrob
willem169 schreef op 03 februari 2004 @ 00:57:
Dan zou ik naar de melding in de validatie kijken, en daar wat aan doen.
Niet hier zomaar een topic openen over waarom je pagina niet valideert.
Die melding is steeds anders, geen touw aan vast te knopen. Probeer anders test.php wel goed te krijgen op jouw server?

• prinsrob
W3C zegt dus steeds weer wat anders :(.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:23

crisp

Devver

Pixelated

bij mij eindigd de pagina in Mozilla met "Nadat het feest een beetje op gang gekomen was en de Vgoed volges". Zit daar toevallig ergens een raar teken in de source ofzo? Anders is je webserver een beetje brak denk ik...

btw, gebruik aub eens wat vaker de edit-knop...

[ Voor 11% gewijzigd door crisp op 03-02-2004 01:03 ]

Intentionally left blank

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:12

Pelle

🚴‍♂️

Idd, of een combinatie van beide.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:23

crisp