Nou heb je dus bij ADSL keuze uit verschillende ISP's Planet, Xs4all, Sonera, Euronet, Worldonline, Zon, Demon en Wanadoo.
Welke is een verstandige keuze?
Welke is een verstandige keuze?
Verwijderd
Verwijderd
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Verwijderd
Bedankt voor deze post ik heb hier dan ook weinig aan toe te voegen, behalve dat je zeker niet bij Euronet wilt zittenOp dinsdag 12 december 2000 23:18 schreef Crusader het volgende:
Ahum, mag ik even wat rechtzetten?
Planet Internet hanteert, net zoals XS4ALL, wel degelijk een download limiet. Echter, dit is gebaseerd op Fair Use Policy. Dus bij beide providers is dit precies hetzelfde.
Dan het tweede puntje, ik heb gisteren ADSL aangevraagd via de site van XS4ALL en vandaag stond de status al op "aanvraag naar KPN verzonden". Dus no problem met XS4ALL.
Ik heb al 5 jaar bij XS4ALL gezeten, gewoon omdat daar de gasten met verstand zitten. XS4ALL is opgericht door een hoop techneuten, mensen die verstand van zaken hebben dus. Als er een provider is die zich inzet voor de klant, dan is het XS4ALL wel!
Verder heb ik gekozen voor XS4ALL vanwege de goede snelheid die er te behalen valt en omdat ze je privégegevens ook daadwerkelijk privé weten te houden.
XS4ALL ROELZ!
Verwijderd
Je had het niet beter kunnen zeggen.Op dinsdag 12 december 2000 23:18 schreef Crusader het volgende:
Ahum, mag ik even wat rechtzetten?
Planet Internet hanteert, net zoals XS4ALL, wel degelijk een download limiet. Echter, dit is gebaseerd op Fair Use Policy. Dus bij beide providers is dit precies hetzelfde.
Dan het tweede puntje, ik heb gisteren ADSL aangevraagd via de site van XS4ALL en vandaag stond de status al op "aanvraag naar KPN verzonden". Dus no problem met XS4ALL.
Ik heb al 5 jaar bij XS4ALL gezeten, gewoon omdat daar de gasten met verstand zitten. XS4ALL is opgericht door een hoop techneuten, mensen die verstand van zaken hebben dus. Als er een provider is die zich inzet voor de klant, dan is het XS4ALL wel!
Verder heb ik gekozen voor XS4ALL vanwege de goede snelheid die er te behalen valt en omdat ze je privégegevens ook daadwerkelijk privé weten te houden.
XS4ALL ROELZ!
Verwijderd
Ik wil niet lullig doen hoor. maar xs4all zit toch echt wel langer in het vak dan PI. xs4all is gewoon begonnen als een service die een aantal studenten aanboden om mensen togang te verlenen tot het internet. Wat toen nog het grotendeels bestond uit verzamelingen van bbs'enOp woensdag 13 december 2000 02:40 schreef Visionist het volgende:
Planet Internet/World Access is altijd een goeie provider geweest met een perfecte helpdesk die lang te bereiken is en goeie service.Ik heb ADSL genomen via PI simpelweg om de ervaring van PI (ze zitten immers het langst in het vak) want de kosten waren per provider toch niet verschillend.
Verwijderd
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Verwijderd