Toon posts:

ADSL welke internet service provider?

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nou heb je dus bij ADSL keuze uit verschillende ISP's Planet, Xs4all, Sonera, Euronet, Worldonline, Zon, Demon en Wanadoo.

Welke is een verstandige keuze?

Verwijderd

ik ga me zelf binnenkort nog voor 1 januarie. opgeven voor adsl. En ik denk dat ik persoonlijk kies voor xs4all. De andere trekken mij niet.

Planet internet - altijd minder geweest
Zon - tja niet mijn favoriet
Euronet - zakkelijk georienteerd
demon - gaat wel
wannado - tja die rare fransen
xs4all - pionier op internet gebied van nl. Ook altijd leuk in de goede oude tijd.

Verwijderd

Man wat klets je nou met je :planet trekt me niet,bij planet heb je niet te maken met downloadlimieten, bij xs4all wel.Verder heb ik al van diverse mensen in mijn omgeving gehhord dat zij die via xs4all adsl besteld hebben al 4 a 5 weken wachten,simpelweg omdat ze daar te beroerd zijn gelijk je aanmelding op te sturen, terwijl ik binnen 3 weken al adsl had met aanmelding erbij gerekend.

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:20

Crusader

Arc Nature

Ahum, mag ik even wat rechtzetten?

Planet Internet hanteert, net zoals XS4ALL, wel degelijk een download limiet. Echter, dit is gebaseerd op Fair Use Policy. Dus bij beide providers is dit precies hetzelfde.

Dan het tweede puntje, ik heb gisteren ADSL aangevraagd via de site van XS4ALL en vandaag stond de status al op "aanvraag naar KPN verzonden". Dus no problem met XS4ALL.

Ik heb al 5 jaar bij XS4ALL gezeten, gewoon omdat daar de gasten met verstand zitten. XS4ALL is opgericht door een hoop techneuten, mensen die verstand van zaken hebben dus. Als er een provider is die zich inzet voor de klant, dan is het XS4ALL wel!
Verder heb ik gekozen voor XS4ALL vanwege de goede snelheid die er te behalen valt en omdat ze je privégegevens ook daadwerkelijk privé weten te houden.
XS4ALL ROELZ!

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Verwijderd

Op dinsdag 12 december 2000 23:18 schreef Crusader het volgende:

Planet Internet hanteert, net zoals XS4ALL, wel degelijk een download limiet. Echter, dit is gebaseerd op Fair Use Policy. Dus bij beide providers is dit precies hetzelfde.

Dan het tweede puntje, ik heb gisteren ADSL aangevraagd via de site van XS4ALL en vandaag stond de status al op "aanvraag naar KPN verzonden". Dus no problem met XS4ALL.

Ik heb al 5 jaar bij XS4ALL gezeten, gewoon omdat daar de gasten met verstand zitten. XS4ALL is opgericht door een hoop techneuten, mensen die verstand van zaken hebben dus. Als er een provider is die zich inzet voor de klant, dan is het XS4ALL wel!
Verder heb ik gekozen voor XS4ALL vanwege de goede snelheid die er te behalen valt en omdat ze je privégegevens ook daadwerkelijk privé weten te houden.
XS4ALL ROELZ!
Bedankt voor deze post ik heb hier dan ook weinig aan toe te voegen, behalve dat je zeker niet bij Euronet wilt zitten

• Visionist
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09-2025
Planet Internet/World Access is altijd een goeie provider geweest met een perfecte helpdesk die lang te bereiken is en goeie service. :) Ik heb ADSL genomen via PI simpelweg om de ervaring van PI (ze zitten immers het langst in het vak) want de kosten waren per provider toch niet verschillend. Blij was ik dat ik voor hun koos want ik heb gehoord dat XS4ALL lange tijd platlag en met sonera ging het ook niet best. ;( Ok, het ging ook niet perfect met World Access maar dat was lang niet zo erg als de problemen die bij de andere 2 providers voorkwamen. bij alle 3 kwam het ook weer mede door kpn. :(

Ik haal gemiddeld zo'n 45 tot 50 kb/sec en op z'n top 60kb/sec en ben dus een tevreden mens >:)

Verwijderd

Op dinsdag 12 december 2000 23:18 schreef Crusader het volgende:

XS4ALL ROELZ!
Je had het niet beter kunnen zeggen. :)

Ook ik zit sinds kort (4 maanden) bij xs4all (heb eerst bij K*TZEMEL gezeten).
Wat mij meteen opviel was de perfecte service (lees:klantgerichtheid) en de superoverzichtelijke homepage van xs4all.
Pas nog een gratis cd gekregen met een nieuwe versie van McAfee, PGP en nog meer bruikbare dingen erop, perfect!

Kleine kanttekening: xs4all is opgericht door hackers! >:)

Kortom: xs4all roeleert MEGA!

Verwijderd

Op woensdag 13 december 2000 02:40 schreef Visionist het volgende:
Planet Internet/World Access is altijd een goeie provider geweest met een perfecte helpdesk die lang te bereiken is en goeie service. :) Ik heb ADSL genomen via PI simpelweg om de ervaring van PI (ze zitten immers het langst in het vak) want de kosten waren per provider toch niet verschillend.
Ik wil niet lullig doen hoor. maar xs4all zit toch echt wel langer in het vak dan PI. xs4all is gewoon begonnen als een service die een aantal studenten aanboden om mensen togang te verlenen tot het internet. Wat toen nog het grotendeels bestond uit verzamelingen van bbs'en

pi was wel de eerste die landelijke dekking gaf tegen lokale inbelkosten maar dat kwam door dat onze grote vriend de kpn een redelijk grote sponsor van dit avontuurtje was.

In het begin was PI toch echt niet super. veel klachten gehad er mee. maar ja ik kijk natuurlijk te ver terug.

weer een compleet ander stukje.
Bij xs4all ingeschreven voor adsl. twee dagen later een brief van kpn dat ik me had opgegevn voor adsl en dat ik na 4 dagen een brief zou ontvangen of adsl wel voor mijn aansluiting gescikt was. gisteren dus de tweede brief ontvangen en dat de spullen binnen drie weken worden geleverd.

Verwijderd

Ik dacht toch echt dat Euronet allanger in het vak zit, nog uit de tijd dat het Nedernet heette, correct me if I'm wrong.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
* DSmarty wacht zelf tot Cistron haar diensten aanbiedt in mijn regio.

XS4All is ook altijd prima, eerste Nederlandse provider voor Particulieren, voortgekomen uit "HackTic".
Bovendien heeft XS4All de vrijheid van meningsuiting en vrije internettoegang hoog in haar vaandel staan en geeft zij niet zomaar gegevens van gebruikers vrij aan bijvoorbeeld BSA, Buma/Stemra en justitie.

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:20

Crusader

Arc Nature

En bovendien komt XS4ALL zelf al met netwerkverbeteringen nog voordat de klant erover kan klagen. Oftewel, altijd een goede service!

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Verwijderd

Binnen 3 weken had ik bij Planet een aansluiting op ADSL, hoor goede berichten over zowel Planet als XS4ALL, wellicht dat het belang dat KPN in Planet heeft van doorslaggevende betekenis is voor je beslissing, voor mijn aansluiting was dit wel het geval tenminste.
Pagina: 1