Toon posts:

flash cisco 2620 nu 2x8 ipv 1x16. hoe te wijzigen?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
weet iemand wellicht hoe ik mijn flash van mijn cisco 2620 kan wijzigen?
Hij is nu opgesplitst in 2 partities van 8mb, maar ik wil hem graag weer 1x16mb hebben.
iemand een idee waar ik dit kan wijzigen?
alvast bedankt.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:03

Arno

PF5A

Al zelf gezocht op Cisco.com :?

* Arno krijgt niet echt die indruk ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
giseren tot een uur of 2, dus antwword is ja....

*stef krijgt de indruk dat arno op elke post wel wat aan te merken heeft maar zelf niks toevoegt....

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 07:22 ]

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:14

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

* Koffie krijgt de indruk dat Stef001 nog steeds de FAQ TopicStart niet gelezen heeft.

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

/me lacht zich helemaal in een deuk.

Verwijderd

Topicstarter
stef krijgt toch sterk de indruk dat ie hier als pispaal fungeert.....
Wat zou er NU weer niet goed wezen? Laten we eea anders eens samen doorlopen. Als jullie nou zo vol zijn over het niet geven van relefante info, vervuil dan de topic's niet met nutteloze opmerkingen, en stuur een bericht WAT er dan niet goed is, want als IK de FAQ doorlees, zie IK het probleem niet. Oh, ik had er nog bij kunnen zeggen dat IK denk dat het in rommon gewijzigd moet worden, maar dat ik zelf niet kan vinden hoe/waar? wellicht? is dat het? soms?

Stef001 lacht zich helemaal niet suf, en wordt een beetje chagarijnig van dit gepietlut. Lees andere topic's eens door waar ik veeeeel ergere dingen bespeur om te miepen....

Het lijkt wel alsof het een dekmantel is voor een tekort aan kennis. In plaats dat ik een normaal antwoord op mijn vraag krijg, wordt het hele onderwerp weer verdraaid en blaat men een end in de ruimte :(

Verwijderd

Check the router running configuration file using the show run command from the enable prompt (Router#) to verify Flash partition information. You can use the partition flash command to modify Flash partition. Refer to the command reference document for additional information.

Verwijderd

Topicstarter
kijk, de eerste die in ieder geval een antwoord geeft.
Ik ga het vanavond geljk proberen, thanx!

Verwijderd

Zie je PushMessage, je mag zodirect even opnieuw beginnen met dit probleem :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.