Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vloeistof in mijn waterkoeling fluoriseert niet

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik een waterkoleing draaien en om de boel compleet te krijgen heb ik er wat fluoriserende meuk in gegooid samen met WaterWetter om de corrosie tegen te gaan. 2 UV lampen erin gehangen.
Maar de vloeistof licht dus niet op. (De rounded IDE kabels wel maar dat terzijde). De verhouding was volgens de verpakking 0.3 ml op 1 liter. Maar aangezien dit niet werkte heb ik de volldige 2 ml er maar in gegooid maar zonder resultaat.

Ik heb de boel bij http://www.tweakstore.nl gekocht. Maar mailen met die mannen heeft geen want ze zijn te druk met tweaken.

Hebben jullie nog tips...........

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
De grootste fout die je kan maken is dat de waterleidingen het UV licht absorberen. Probeer eens wat vloeistof te laten 'lekken' en dan met je UV lamp er boven op. Waarschijnlijk licht het dan wel op.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• bassie666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-09-2024

bassie666

www.wrsmarine.com

Is wel maf dat dat spulniet werkt,wij hebben het zelf draaien in de green devil in combinatie met xerex, en het resultaat is mega groene slangen. Heb zelf de blauwe uv-die thuis liggen en bij mij werkt het spul als een gek, zelfs in blanke lak:)

dus ik heb t idee dat er iets niet ok is met de slangen of het aantal uv-buizen (is de afstand niet te groot)

HTPC user

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 23:54:
Sinds kort heb ik een waterkoleing draaien en om de boel compleet te krijgen heb ik er wat fluoriserende meuk in gegooid samen met WaterWetter om de corrosie tegen te gaan. 2 UV lampen erin gehangen.
Maar de vloeistof licht dus niet op. (De rounded IDE kabels wel maar dat terzijde). De verhouding was volgens de verpakking 0.3 ml op 1 liter. Maar aangezien dit niet werkte heb ik de volldige 2 ml er maar in gegooid maar zonder resultaat.

Ik heb de boel bij http://www.tweakstore.nl gekocht. Maar mailen met die mannen heeft geen want ze zijn te druk met tweaken.

Hebben jullie nog tips...........
Ik heb nog geen eens tijd om te tweaken .... dat laat ik lekker aan bassie666 over.
Maarre heb geen mail van jouw langs zien vliegen hoor....

Wat voor slangen gebruik je???
je moet echt geen 2ml in je water gooien.... dat heeft helemaal geen nut.
Wij testen het altijd zelf en geloof me...bij ons licht het op als een heldere hemel bij acht druppeltjes.
maar daarintegen gebruiken wij ook echte slangen natuurlijk... :+

Verwijderd

yup, ik heb mn blauwe UV spul ook van tweakstore.nl en dat werkt ook als tjernobil !
(alleen jammer was dat het volgens hun "kleurloze" Zerex super coolant mijn water helemaal roze maakte :( ... m'goed dat zie je niet als de UV boel aan staat )

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Toch maar ff mailen met de heren van Tweakstore dan...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.