Op zoek naar Receiver/CD-speler

Pagina: 1
Acties:

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-07 20:20
Ik heb nu een ouwe brakke radio en luister daarnaast veelal CDs via mijn PC, evenals veel MP3s. Nou wil ik van die radio af plus ook speakers in mijn werkkamer neerzetten (tot nu toe gebruikte ik voornamelijk headphones).

Om te zorgen dat ik zowel radio als CDs en MP3s over speakers en headphones kan luisteren zonder veel gedoe lijkt het me goed om een receiver te kopen, evt. met ingebouwde of stand-alone cd-speler.

Mijn geluidskaart is een Audigy player. Ik denk dat ik dus op zo'n receiver een coaxiale digitale ingang nodig heb om dat optimaal aan elkaar te verbinden (correct me if I'm wrong :)).

Het liefst zou ik ook een cd-speler in die receiver geintegreerd zien omdat ik het toch prettiger vind om niet de cd-speler van mijn PC te hoeven gebruiken om muziek CDs te beluisteren. Een mooie daarvoor vond ik in de Denon RCD-100, maar die is ongeveer 450 euro en daarmee te duur.

De receivers die ik tot nu toe heb gezien die me wel lijken te voldoen zijn de Sony STR-DE495 en de JVC 5030. Beiden zijn ze ongeveer 269,- bij verschillende zaken (Media Markt, BCC, Megapool, e.d.)

Weet iemand voor mij een goeie receiver of receiver/cd-speler combo, of desnoods receiver+losse cd-speler binnen mijn budget? Voor een receiver wil ik maximaal 300 euro kwijt, met cd-speler (erin of erbij) mag dat in totaal wel 350 euro kosten.

Verwijderd

Pioneer vsx D512 met een Pioneer DV 360 dvd speler, kan je wel voor 350 krijgen. Heb je nog dts/surround etc erbij en een dvd speler.

Afbeeldingslocatie: http://www.pioneer.nl/images/products/dvdplayer/pioneer/1052400578226dv360s_detailpage.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pioneer.nl/images/products/avamplifierreceiver/pioneer/1052401142729vsxd512s_detailpage.jpg

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:25

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-07 20:20
Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 01:08:
Pioneer vsx D512 met een Pioneer DV 360 dvd speler, kan je wel voor 350 krijgen. Heb je nog dts/surround etc erbij en een dvd speler.

[afbeelding]

[afbeelding]
Ziet er goed uit, ik heb de specs bekeken op de site van Pioneer en dit lijkt me inderdaad wel de moeite waard. Alleen kost volgens Pioneer zelf de receiver al 349,- en de dvd-speler 179,-. Op www.pick2pay.nl zag ik de receiver echter al voor 242,-! Heb jij (of iemand anders) misschien nog een tip mbt. waar ik dit goedkoop en makkelijk zou kunnen halen?

edit:
De DVD-speler heb ik voor 118,- op www.consumax.nl zien staan, waardoor het totaal rond de 350,- uitkomt!

[ Voor 7% gewijzigd door JeroenB op 03-02-2004 09:58 ]

Verwijderd

pick2pay.nl is wel goedkoop. wel fijne zaak. komt m'n dv565 vandaan :)