Toon posts:

laptop wordt te warm en valt steeds uit

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij helpen met mijn laptop?
Volgens het programma "Speedfan" wordt de harddisk van mijn laptop, p4 2,4gHz, te warm en valt steeds uit bij ongeveer 53 graden celcius.
In de bios valt niks in te stellen voor eventuele snelheden voor de ventilators, die trouwens wel werken.
Hij valt heel erg snel uit, zelfs als ik een lullig spelletje zoals bookworm speel, of als ik een groot bestand aan het downloaden ben.

Ik hoop dat iemand advies kan geven.
Alvast bedankt.

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 06:45
Mja je kan de hd eens loshalen en kijken of er nergens absurd veel stof ofzo zit?

Anders naar de winkel er mee :)

Laptops zijn namelijk nog al 'n vak-apart :+

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:01
Terug naar de winkel en garantie claimen zou ik zeggen. Laptops zijn idd niet iets waar je zelf veel aan kan doen IMHO....

Ticking away, the moments that make up a dull day

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Indien je garantie ehbt; niet mee klooien en terugbrengen. Indien anders, openmaken en betere fans inzetten, controleren of de heatsink goed op de processor zit etc.

• Kres817
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-10-2024
om wat voor laptop gaat het hier?

Ach ja..........

Verwijderd

Topicstarter
Kres schreef op 03 februari 2004 @ 02:06:
om wat voor laptop gaat het hier?
Het gaat om een Microstar/Medion MD 5387, ik heb er geen garantie meer op.

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Koeler verstopt door stof??

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
waar staat je notebook op :? meestal zitten de fan's van goedkope notebooks aan de onderkan wat dus betekent dat als je hem op je bed/broek zet de fan geen lucht meer krijgt

bel anders de helpdesk even mischien is het een bekend probleem

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

• Sjoq
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-07-2023
Ik heb ook een medion notebook de md 9783

Ook dit probleem. Mijn notebookje heeft nog wel garantie, dus zo gezegd zo gedaan naar medion zelf.

Wat ze hebben gedaan is van binnen schoongemaakt..blijkbaar een stofophoping. :(

Linux is zo cool dat ik het koud heb

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-01 09:55
op welke speed draait een 2500+mobile ?

weet iemand dat ?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Gipsy King schreef op 03 februari 2004 @ 23:51:
op welke speed draait een 2500+mobile ?

weet iemand dat ?
1833 MHz, UTFS.

• BeachPatroller
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

BeachPatroller

Buk en suck

Ik heb een Lifetec P2-366 (gekocht als 300)

Ook bij de Aldi gekocht. Deze valt ook regelmatig spontaan uit en wordt heel erg warm.

Eerst dacht ik dat het probleem aan de accu lag. Toen had ik een nieuwe gekocht (a 245 Euro en ik hield hetzelfde probleem). Ik moet zeggen dat ik niet te spreken ben over die aldi laptops. Dit is al het zoveelste probleem dat ik erover lees. Een harde schijf losmaken van de laptop is niet zo moeilijk hoor. Meestal zit deze onder het toetsenbord.

Success ermee i.i.g.

Ik ben malle Pietje niet.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Ik zou inderdaad ook ff kijken of je de harddisk van de laptop er ff uit kan halen en alle ingangen die je maar kan vinden op je laptop ff uitspuiten met een busje lucht... Verder als het echt een heel groot probleem is kan je nog overwegen om zo'n koeler te kopen die je onder je laptop doet.. Soort plaat met 2 grote ventilatoren erin die je laptop koelen...

Wordt de onderkant van je laptop erg warm?

Sdomburg... Zou je dat soort opmerkingen voor je willen houden?? Ik stoor me best wel aan van die loze opmerkingen!

[ Voor 14% gewijzigd door Apen-nootjes op 04-02-2004 11:22 ]

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1