Ik heb hier een pc van m`n neefje en het mannetje heeft sinds kort ADSL nu heb ik ongeveer 3 maanden terug zijn pc`tje opnieuw geinstalleerd omdat er geen doorkomen meer aan was door een virusbesmetting.
PII Celly 466
512MB Geheugen
MSI 6178 V1.00 (onboard video & sound)
1*123GB IBM
1*20 GB Maxtor
Windows 98SE (helemaal patched)
Nu krijg ik alleen Direct3d niet aan de praat. Ik heb al de laatse intel drivers geporbeerd ook de laatste directx versie. Het aanpassen van remote desktop (wat een probleem was onder 2k icm met netmeeting) Netmeeting uninstalled.
Alleen het is nog steeds niet opgelost en ik wil eigenlijk niet opnieuw installeren en dan de kans lopen dat het weer niet werkt. Dus als iemand nog tips of ideeen heeft over dit oude bakkie dan hoor ik het natuurlijk graag.
PII Celly 466
512MB Geheugen
MSI 6178 V1.00 (onboard video & sound)
1*123GB IBM
1*20 GB Maxtor
Windows 98SE (helemaal patched)
Nu krijg ik alleen Direct3d niet aan de praat. Ik heb al de laatse intel drivers geporbeerd ook de laatste directx versie. Het aanpassen van remote desktop (wat een probleem was onder 2k icm met netmeeting) Netmeeting uninstalled.
Alleen het is nog steeds niet opgelost en ik wil eigenlijk niet opnieuw installeren en dan de kans lopen dat het weer niet werkt. Dus als iemand nog tips of ideeen heeft over dit oude bakkie dan hoor ik het natuurlijk graag.