Mijn scherm geeft maar 16 kleuren weer.

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tonne
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:04
Mijn scherm geeft maar 16 kleuren weer.
Ik heb een GeForce DDR 32 MB en Athlon 500 @ 650 met een draadloze muis.
Wie kan mij helpen?

Verwijderd

Ik zou het proberen met een muis met draad. Er zijn meer van die problemen bekend met een draadloze muis : vanwege interferentie met je beeldscherm. Is het een Logitech?

Zeg ook even hoeveel speed je CD-ROM speler is dan zal ik wel een crack schrijven.....

Verwijderd

Bij de wee:

Als je het netsnoer van je monitor eruit haalt zie je het waarschijnlijk niet meer, test dat ook even: je netsnoer is die ene met die je ook in het stopcontact zou kunnen steken...

• Tonne
Ik weet niet hoeveel speed mijn cd-rom speler heeft. Wel weet ik het merk: 24max. Hij zit bovenin mijn kast.

Verwijderd

24max is een DVD-writer : dat heeft er niets mee te maken. Je moet kijken naar iets waar een knop is enzo...

• Tonne
Oja, mijn muis is inderdaad een logitech. Maar hoe moet ik er dan een draad aan maken?

Verwijderd

Dat kan je zelf niet. Dat moet je gewoon even bij Dixons laten doen. Kost maar 75 piek.

Maar zoek nog maar naar die cdrom-drive, ik ga zo slapen en ik zie het hier nog wel. Misschien weten andere Tweakers er nog wel wat van...

Verwijderd

:) LOL :) Was het gezellig?

Verwijderd

Ik zou het geheime DOS-commando gebruiken:
SET COLOURS=24^2

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23-05 11:03

PsychoG

Pumpin' on your stereo...

Die PC kun je afschrijven.... ik wil hem wel komen ophalen hoor... moet je wel zelf m'n benzine betalen.. :P

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

ja..PsychoG heeft gelijk. Nog een weekje ofzo en dan geeft hij helemaal geen enkele kleur meer.
Ik breng hem wel ff voor je anar de gemeentje (daar moeten je ouwe computers heen). Normaal kost het geld, maar door mijn connecties is het voor mij gratis.

ok....wat zijn we allemaal flauw. Download eens een driver, of doe de installatiecd eens in je cd-rom drive en zie wat er gaat gebeuren

• budi
  • Laatst online: 22:32
Ja dit is inderdaad wat flauw. Misschien ligt het aan de AGP driver, heb je die al geïnstalleerd?

Ik zou wel eerst voor de zekerheid de kloksnelheid terugzetten. Dan weet je zeker dat het daar niet aan ligt. Als alles weer werkt kun je hem altijd nog wel op 650 mhz zetten.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

Klinkt als een AGP probleem. Geloof dat die je voor Athlon moderborden wat special AGP drivers nodig hebt. Dan video terug zetten op standaard vga, en dan de laatste video kaart drivers gebruiken. (of de laatste nvidia reference drivers)
Pagina: 1