Na een verbouwing ga ik me compu een nieuw plaatsje geven in de woonkamer.
Nu hebben we een vooraadkast in de woonkamer waarboven de trap loopt (de welbekende 'gangkast' ).
Hier wil ik hem dus IN zetten, zodat het geluid geminimaliseerd wordt ivm fans.
Daarna wil ik een gat door de muur boren, en vga,mouse,kbd doorvoeren naar de andere kant van de muur zodat die kabels in een hoek van me woonkamer uitkomen.
In deze hoek plaats ik een driehoekige plank waar ik vervolgens me monitor en keyboard op kan zetten.

zie Figuur
Nu komt het Idee
, ik boor een gat ter grootte van een 80MM fan in de vloer van de voorraadkast, duw er een grijze dikke PVC doorheen zodat ie uitkomt in de kruipkelder ( niet vochtig ).
Stop er z'n buisventilator in ( zie conrad )
Je bouwt het verzonken aan de vloer met een leuke stellage er omheen die als airduct fungeert en voila, koele lucht wordt vanuit de kruipkelder recht je PC ingeblazen.
Voordat ik dit realiseer (want ik ga het doen
) moet ik nog ergens op letten ?
Uiteraard komen hier foto's van
Nu hebben we een vooraadkast in de woonkamer waarboven de trap loopt (de welbekende 'gangkast' ).
Hier wil ik hem dus IN zetten, zodat het geluid geminimaliseerd wordt ivm fans.
Daarna wil ik een gat door de muur boren, en vga,mouse,kbd doorvoeren naar de andere kant van de muur zodat die kabels in een hoek van me woonkamer uitkomen.
In deze hoek plaats ik een driehoekige plank waar ik vervolgens me monitor en keyboard op kan zetten.

zie Figuur
Nu komt het Idee
Stop er z'n buisventilator in ( zie conrad )
Je bouwt het verzonken aan de vloer met een leuke stellage er omheen die als airduct fungeert en voila, koele lucht wordt vanuit de kruipkelder recht je PC ingeblazen.
Voordat ik dit realiseer (want ik ga het doen
Uiteraard komen hier foto's van
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing