Okee daar gaan we dan. Ik heb demon internet ik heb dus dat zyxel modem dat modem heb ik een cross kabel laten lopen naar me router werkte niet krijg tijdelijk dat het tweede lampje gaat knipperen en heel even gaat het aan dan valt het weg dus ik denk dan nemen we een straid kabel zelfde verhaal dus, ik toch maar me laptop aan gehangen kan ook in de router komen kan de router pingen kan andere pc's pingen kan echter niet het modem pingen en kan ook niet naar www.demon.nl/macadres wat zie ik over het hoofd.
gebruik eens een normaleVerwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 23:07:
een cross kabel
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
De Nederlandse taal. Hier kan ik dus helemaal niets mee......Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 23:07:
.... wat zie ik over het hoofd.
Zoals Ethefox aangeeft kan je je vraag iets duidelijker en specifieker neerzetten ? Enige leestekens en correcte Nederlandse zinnen wordt op prijs gesteld hier
Ook heb je meer kans dat mensen je topic lezen als het van een duidelijke startpost is voorzien. Lees even Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) voor meer informatie daarover 
De Zyxel heeft standaard een crosskabel bijgeleverd, en ik heb de ervaring dat deze prima werkt. Heb je al geprobeerd om de Zyxel zelf in Router mode te gebruiken ? Zie hierover Zyxel website FAQ
Het modem is niet te pingen in default 'bridge' mode. Het geeft enkel de gegevens door aan de router, welke een dhcp-lease van demon krijgt
De Zyxel heeft standaard een crosskabel bijgeleverd, en ik heb de ervaring dat deze prima werkt. Heb je al geprobeerd om de Zyxel zelf in Router mode te gebruiken ? Zie hierover Zyxel website FAQ
Het modem is niet te pingen in default 'bridge' mode. Het geeft enkel de gegevens door aan de router, welke een dhcp-lease van demon krijgt
Okee ik zal de vraag wat duidelijker formuleren.
Ik heb internet van demon (8192/1024), deze verbinding heb ik al tot stand laten komen op een pc en werkt ook prima, nu wil ik echter een router er tussen plaatsen maar als ik alle kabels heb aangesloten dan heb ik dus geen contact.
Ik heb dit aansluiten van modem naar router geprobeerd met zowel straid als cross kabel beide geen gewenst effect. Het modem staat in bridge modus en ik heb daar niks aan veranderd modem staat dus nog gewoon in fabrieks instelingen. Naar mijn gevoel zeg ik dat het modem de router niet ziet of anders om. Het gaat hierbij om een SMC 7404 BRB.
Ik heb internet van demon (8192/1024), deze verbinding heb ik al tot stand laten komen op een pc en werkt ook prima, nu wil ik echter een router er tussen plaatsen maar als ik alle kabels heb aangesloten dan heb ik dus geen contact.
Ik heb dit aansluiten van modem naar router geprobeerd met zowel straid als cross kabel beide geen gewenst effect. Het modem staat in bridge modus en ik heb daar niks aan veranderd modem staat dus nog gewoon in fabrieks instelingen. Naar mijn gevoel zeg ik dat het modem de router niet ziet of anders om. Het gaat hierbij om een SMC 7404 BRB.
Volgens de specs op de SMC pagina van deze router zit er ook een ADSL modem in. Je zult waarschijnlijk of deze uit moeten zetten, of je zet hem direct aan je aansluiting, zonder het bestaande modem.
Heb je overigens de router wel goed geconfigureerd?
Heb je overigens de router wel goed geconfigureerd?
Waar zet ik dit modem dan uit en ik kan toch gewoon gebruik maken van deze router als router ik kan me zyxel modem toch gewoon laten staan???
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 11:21 ]
Heb je wel eens bij de instelmogelijkheden van de SMC gekeken?
De handleiding staat ook gewoon klaar om geraadpleegd te worden.
De handleiding staat ook gewoon klaar om geraadpleegd te worden.
Ik denk dat ik het probleem al weet ik heb er ook nog een modem tussen zitten en ik denk dat ie daarom niet werkt, omdat het een modem/router is en geen router.
Verwijderd
wou idd net opperen.. had ong. zelfde iets.. met handleiding toch op kunnen lossen... dus succes!
Pagina: 1