To die, to sleep, aye there's the rub...
Ik heb eerlijk gezegd geen enkel idee waar die afbeelding vandaan komt. Ik weet echter wel dat er in de DSP geen high-res-versie is terug te vinden, want dan had ik die al eens tegen moeten komen, en dat is niet gebeurd
. Wilde gok: misschien is hij uitgesneden uit één van de screenshots van Windows Longhorn?
Hij is gemaakt door Femme, dikke kans dat die hem zelf gephotoshopped heeft
.
Professioneel Hyves-weigeraar
(http://logo.nino.ru verwijst tegenwoordig naar)
brandsoftheworld.com heeft een CorelDraw-bestandje, kweenie of dat vectorbased is maar probeer het eens. Is verder gewoon het officiele logo, dus een mailtje naar microsoft zou natuurlijk best eens kunnen helpen
brandsoftheworld.com heeft een CorelDraw-bestandje, kweenie of dat vectorbased is maar probeer het eens. Is verder gewoon het officiele logo, dus een mailtje naar microsoft zou natuurlijk best eens kunnen helpen
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Nou ja, het gaat dus om dat blauwe logo, niet die met de stierekop.
[/bedelmodus aan]
Ah, toe, plies, Femme?
(voor andere opties hou ik me ook aanbevolen hoor...)
[/bedelmodus off]
[/bedelmodus aan]
Ah, toe, plies, Femme?
(voor andere opties hou ik me ook aanbevolen hoor...)
[/bedelmodus off]
To die, to sleep, aye there's the rub...
Dat logotje komt/kwam uit de setup van Longhorn build 4008:

klikbaar
Dus ik denk dat je Micosoft moet vragen of die het nog ergens in highres hebben liggen (en of die het met jou willen delen), want ik denk dat femme hem ook niet groter heeft dan dit
.

klikbaar
Dus ik denk dat je Micosoft moet vragen of die het nog ergens in highres hebben liggen (en of die het met jou willen delen), want ik denk dat femme hem ook niet groter heeft dan dit
Kan je dat logo'tje niet heel simpel omzetten naar vector, uitvergroten, beetje inkleuren misschien en een spiegeling erbij maken?
Pagina: 1