Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

IMAP Outlook expres

Pagina: 1
Acties:
  • 440 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai nu momentel Kerio op mijn Win2k Adv. server.
Nu werkt iedereen hier in huis met IMAP.
Leuk en aardig, maar nu heb je standaart de verzonden items staan in outlook express.
Wat ik wil is dat dat de verzonden items automatisch in de goede map van de juiste persoon terecht komen.
Dus niet willem in de gezamelijke verzonden items maaaaaaaaar, in de map send items willem op de imap server.
Wie kan me helpen??

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oud topic, ik weet het, maar heb exact zelfde probleem in Outlook 2k3...

Iemand een oplossing?

Als 2k7 het wél goed doet... kan ik die over 2k3 heen installeren zónder reboot?

[ Voor 30% gewijzigd door Raven op 04-05-2008 00:15 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• ReLight
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-11 18:13

ReLight

echo("What Now ? !")

helaas, imap is altijd minimalistisch. Je kan beter een webmail gebruiken. Kijk ook eens naar surgemail ipv exchange.

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Gebruik geen exchange/server overigens. Alleen dat verzonden emails op de verkeerde plek terecht komen is hetzelfde...

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 04-05-2008 00:33 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• ReLight
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-11 18:13

ReLight

echo("What Now ? !")

Als je het gescheiden wilt hebben dan zal je toch met een stuk server sw moeten werken welke aparte mailboxen kent. de server moet dan de imap mail per gebruiker ophalen. Een andere manier is er doorgaans niet aangezien utgaande mail-rules niet op te stellen zijn.

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En met MSOutlook 2k7? Kan die de verzonden items wél in de goede map zetten?

Edit: never mind. Ga weer terug naar POP3.

[ Voor 23% gewijzigd door Raven op 04-05-2008 16:18 ]

Oscar Wilde

Pagina: 1