Toon posts:

MSI Megastick

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Men mega-stick van MSI is kapot. Ik wou er een nieuwe firmware opzetten, maar in de helft liep ie vast. Dus nu start ie zelf niet meer op.

Weet iemand hoe je die moet resetten? heb niets gevonden in de search :(

Verwijderd

Een firmware resetten. Dat is netzoiets als je pc herinstalleren en dan op de rest knop rammen. Ik schat je overlevingskans erg klein. Tenzij er een los firmware chipje oid inzit.

Verwijderd

Topicstarter
k, dan gaat ie trug naar de garantie :)

Men vriend zei dat hij dat ook al eens voorhad, en dat ze in de winkel gewoon door middel van draadjes de firmware resette. dus ik dacht dat ik dat dan mss ook kon

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-01 05:18

KompjoeFriek

Statsidioot

Heb je de MSI MegaStick I?
edit:
Dit beest dus:
[table bgcolor="#FFFFFF"][tr][td]Afbeeldingslocatie: http://www.msi.com.tw/images/product_img/ia_img/S_5511.gifAfbeeldingslocatie: http://www.msi.com.tw/images/product_img/other/ia/5511_box1.jpg[/td][/tr][/table]

haal de batterij er eens uit, houd de Play/Pause knop in, en plug 'm in de USB poort (minimaal 5 sec. die knop inhouden!)

dan krijg je een recovery-device.

start je flash-progje, en je kunt er vrolijk weer een andere firmware op flashen, niet dood te krijgen dus :P (spreek uit ervaring :D)

blijft ie hangen tijdens het flashen, kijk dan eens of je niet te veel usb apparaten aan je pc hebt hangen... (mag max 500mA per hub zijn dacht ik zo uit m'n hoofd)

Op het forum van MSI zelf was dit ook allemaal te vinden trouwens :P (down atm...)

[ Voor 22% gewijzigd door KompjoeFriek op 02-02-2004 22:52 ]

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

Verwijderd

Topicstarter
THX man!

Gistere avond nog vlug gedaan, en idd, hij werktte trug!

Je bent men GOD _/-\o_

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:54

MaxxMark

HT is Tof!

kheb net mn MegaSTick2 gefried tijdens het flashen... kijken of ie wat doet.. Hij zegt al like 5 minuten "reading" :| en het tooltje vind hem nog niet ... thnx iig :)

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

Pagina: 1