[XP] DVD lezer en CD brander werken niet

Pagina: 1
Acties:

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:27

St@m

@ Your Service

Topicstarter
Ik zit hier bij een Windows XP PC waar de DVD-Drive en de brander niet meer werken, ze worden wel gevonden in Windows maar daarna volgt de volgende foutmelding

Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)

Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten.

ik heb cdrom.sys - redbook.sys - storprop.dll

Wie kan helpen?

Whoeps.. topic titel niet afgemaakt

[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 02-02-2004 21:26 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Drivers al es opnieuw geïnstalleerd?
Kun je vast wel vinden op de site van de producent van je apparaten.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Heeft het ooit wel gewerkt? Wanneer/waarna begonnen de problemen? Drivers al vernieuwd cq. apparaten verwijderd en opnieuw naar nieuwe HW laten zoeken? Systeemherstel geen optie?

ARME AOW’er

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Titel fixed :)

Kijk eens in dit subforum onder "Mijn CD/DVD lezer/brander werkt niet goed onder Windows?". Loop de aldaar gevonden tips eens na .. B)

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:27

St@m

@ Your Service

Topicstarter
heren toch bedankt.. maar het is alweer opgelost.. ik moest een paar register keys verwijderen. Drivers kon ik niet vinden en systeemherstel was geen optie want ik had net de boel opgeschoond.

Waarschijnlijk kwma het door nero.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels