Opgelost!
[ Voor 99% gewijzigd door NeoMotion op 04-02-2004 00:44 ]
[ Voor 99% gewijzigd door NeoMotion op 04-02-2004 00:44 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
Ik weet wel zeker dat @home jou niet zal helpen. EN hier flamen wordt al helemaal niet gewaardeerd. Maar als jij bij de dhcp instellingen je cc****-* hebt ingevuld dan moet je ap automatisch een ip,gateway en dns krijgen. Krijgt hij dit niet dan wordt of @home niet ondersteunt door je ap(wat regelmatig voorkomt, @home gebruikt een vaag protocol).NeoMotion schreef op 02 februari 2004 @ 22:37:
Hmmmmmmm, DUH!!!!!!
Ik snap dat hij geen verbinding maakt met het internet, dat is de reden waarom ik hier post. Wat ik niet snap is waarom hij geen verbinding maakt. Alle instellingen staan naar mijn weten goed, maar ik zal morgen @home even bellen. Ik denk dat het te maken heeft met de dns.
En ik zou het kunnen waarderen wanneer je iemand met een iq van 132 niet zou behandelen als een of andere noob. Een probleem is een probleem en wanneer je geen toegevoegde waarde hebt aan deze thread, wil ik je verzoeken hier niet te reageren. Voor alle anderen die enig idee hebben waar het aan kan liggen: jullie hulp is meer dan welkom en wordt zeker gewaardeerd. Bij voorbaat dank.
Verwijderd
[ Voor 67% gewijzigd door NeoMotion op 03-02-2004 10:15 ]