CDRwin volgens mij ook, maar freeware die dat kan, geen idee.
Dus ff voor de duidelijkheid.jeroenvanthoog schreef op 02 februari 2004 @ 20:08:
CDRwin volgens mij ook, maar freeware die dat kan, geen idee.
Niet een .bin naar cd branden. dus een cd maken
Maar ik heb me eigen legale cd,daar wil ik .bin van maken om de cd voor instalatie later niet te gebruiken.
Alcohol dingens programma kan dat ?
Kzal kijken
Je kan met heel veel programma's, bijvoorbeeld Nero, een image maken en die vervolgens laden in Daemon Tools. Daarvoor hoef je niet per sé een .bin te maken
The devil is in the details.
waarom speciaal een .bin? is het niet makkelijker gewoon je standaard brandprog te gebruiken en die standaard aan te houden? deamon is tegenwoordig overal wel compatible mee.. en elk brandprog ondersteunt .iso
edit:
het zal ook weer eens niet zo zijn dat iemand mij precies voor is terwijl ik typ!
edit:
het zal ook weer eens niet zo zijn dat iemand mij precies voor is terwijl ik typ!
[ Voor 19% gewijzigd door Mystic Spirit op 02-02-2004 20:16 ]
Ik wil/moet/zal een bin bestand maken van me cd'sDecember schreef op 02 februari 2004 @ 20:12:
Je kan met heel veel programma's, bijvoorbeeld Nero, een image maken en die vervolgens laden in Daemon Tools. Daarvoor hoef je niet per sé een .bin te maken
dat kan met nero,nee toch
Hij bedoelt dat er verschillende formaten zijn.Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 20:16:
[...]
Ik wil/moet/zal een bin bestand maken van me cd's
dat kan met nero,nee toch?
.BIN icm .CUE
.ISO
.NRG
.CCD icm .IMG & .SUB
Je kan ook gewoon met Clone CD een image maken... ( Read to Image file ) en die images kan je vervolgens gewoon mounten met bijv. Daemon Tools
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Ondertussen heb je je antwoord wel geloof ik 
Doe trouwens ajb de volgende keer zelf wat meer moeite voor je een topic opent, hier is al heel veel over te vinden en een topicstart van een enkele zin is ueberhaupt wat aan de korte kant: FAQ topicstart
Doe trouwens ajb de volgende keer zelf wat meer moeite voor je een topic opent, hier is al heel veel over te vinden en een topicstart van een enkele zin is ueberhaupt wat aan de korte kant: FAQ topicstart
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()