Toon posts:

golden oldies *** quake 1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb maatr eens wat golden oldies van stal gehaald Monkey island 1 en 2 , Sam & max hit the road en ook quake 1. maar nu had ik gehoord dat je ook een sorrt patch kunt gebruiken om in opengl of direct 3d te spelen. ik heb namelijk een geforce en wil dat spelletje nog wel eens spelen

BVD

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:41

Steffie

Opaque

HIER heb je een link naar uitleg over GLQuake inclusief links naar de benodigdheden

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Als je toch voor golden oldies gaat, zoek dan eens naar OpenGL of Direct3d voor Doom, da's ook lachen. GL Quake is overigens best mooi. Heerlijk, die tijden, dat ik nog een zure 425 neerlegde voor een Voodoo1. Als je iets doet, doe je het goed.

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:41

Steffie

Opaque

ik had van de zomer op een lan party nog quake1 multiplayer gespeeld ...

kon toen ineens wel strafe jumpen van de ene naar de andere kant op dm3 ... lukt me vroeger nooit :)

trouwens de nailgun moet terugkomen ... was echt relaxte gun, 100x leuker dan een plasmagun of iets dergelijks

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi