Ik ben in het bezit van een GeForce 4 Ti 4600 van MSI en op de doos staat Video-in en TV-out. Ook zit in de doos een verlengstuk om op de kaart te plaatsen, zodat ik 2 uitgangen en ingangen heb (dat staat op dat stuk).
Echter, op de meerdere cd's die erbij zitten staat geen software of drivers die het mogelijk maken om beeld te capturen. Toen heb ik op de site van MSI zelf zitten zoeken, en heb ik drivers gevonden om de video-in te doen werken, en die zijn succesvol geïnstalleerd, maar met verschillende freeware programma's om beeld te capturen lukt dit nog niet. Sommige programma's geven zelfs errors dat er geen juiste hardware kan gevonden worden.
Wat doe ik verkeerd?
Zit hier werkelijk Video-in op?
De search gaf geen specifieke resultaten over dit probleem.
Tnx
Echter, op de meerdere cd's die erbij zitten staat geen software of drivers die het mogelijk maken om beeld te capturen. Toen heb ik op de site van MSI zelf zitten zoeken, en heb ik drivers gevonden om de video-in te doen werken, en die zijn succesvol geïnstalleerd, maar met verschillende freeware programma's om beeld te capturen lukt dit nog niet. Sommige programma's geven zelfs errors dat er geen juiste hardware kan gevonden worden.
Wat doe ik verkeerd?
Zit hier werkelijk Video-in op?
De search gaf geen specifieke resultaten over dit probleem.
Tnx
[ Voor 2% gewijzigd door ETzPliskin op 02-02-2004 19:55 . Reden: Typo ]