Superflow Triplefan

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Topicstarter
Heeft iemand ervaringen met de SuperFlow TripleFan van 370 Watt? Ik wil namelijk mn systeem upgraden en heb daar uiteraard een nieuwe voeding bij nodig. Ik weet alleen niet of deze ongelooflijk veel herrie maakt, of dat ie juist stil is. Ook zou ik graag willen weten of ie ook daadwerkelijk deze hoeveelheid energie kan leveren.

[Ik heb al rond gezocht hier op het forum, maar kon geen topics hierover vinden.]

telefoontoestel

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 06:45
Welke voeding heb ik nodig? Deel 2

Ik stel voor dat je daar eens gaat kijken .... 'Superflow' is niks op te vinden, dus ik neem aan, dat je Super Flower bedoelt. daar vind je imo genoeg op hier met de Search... als ik zo in je post-history kijk, stel ik voor dat je toch net íets beter zoekt ;)

• Da*Rule
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-09-2025
Heb al zo'n 2 jaar een Superflower Dual Fan die vrij stil is. Max. 420 Watt en voltlijnen zijn prima in orde. Zalman 300 Watt die ik daarvoor had was wel stiller maar Superflower maakt mijns inziens stille & goede voedingen. :)

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Topicstarter
Ik dat ik idd de naam verkeerd heb overgeschreven. Vandaar dat ik dus ook nix kon vinden. Maar als het een vrij stille voeding is, dan ben ik er tevreden mee.

Dit is trouwens een link naar de voeding die ik bedoel:
http://ibo.2blue4u.net/ca..._info.php?products_id=571

telefoontoestel

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Welke voeding heb ik nodig? Deel 2 lijkt me prima topic om die vraag te stellen, of je op andere voedingen te oriënteren :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.