[TweakDSL] E-Tech Broadband Router Probleem

Pagina: 1
Acties:

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Heb sinds vanmiddag hier een E-Tech Broadband router staan, vanmiddag aangeschaft bij Computerland in Amsterdam. Jongens achter de balie wisten niet 100% zeker of ie zou werken met BBNed, maar mag em zowiezo terubrengen als et niet zou werken. Maar voor ik dat doe, eerst es proberen aan de praat te krijgen.

Anywayz, eerste probleem doet zich nu al voor. Zodra ik of probeer, met welk programma dan ook, een internet verbinding te maken of op de web-based interface kom, dan schiet de router in Diagnostic modus en reset ie zichzelf.

Al geprobeerd em op manual instelling te zetten, dan reset ie weliswaar niet, maar krijg ik gewoonweg geen verbinding.

Het rare is, hij ziet de verbinding wel, want hij probeert te verbinden, ziet het ipadress van de website, alleen dat na tig seconden reset de router en heb je weer lege explorer pagina. Ander teken van leven is dat zodra ik me broer ook op de router gooi, ze MSN direct verbinding probeert te maken.

Iemand enig idee wat dit kan zijn, Firmware is et niet, want er staat geen nieuwere op internet.

Update:

K, dit is echt vreemd. Heb ff alleen computer van me broer op de router aangesloten en de kabel van de modem los in pc gestopt zodat ik dit ff kon posten.

Probeer ik net ff op de router te komen, reset ie zichzelf weer, ondanks dat de kabel van de modem er niet inzit... :?

[ Voor 13% gewijzigd door Mesh op 02-02-2004 19:14 ]

Signature?

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Niemand?

Signature?

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-08 21:31
Heb een all-in-one router, dus met modem of een losse router met losse modem? En zo ja, welk modem?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
liquid-orange schreef op 03 februari 2004 @ 20:06:
Heb een all-in-one router, dus met modem of een losse router met losse modem? En zo ja, welk modem?
Modem is een simpele Asus 1-poorts Ethernet modem, met daarop de E-Tech DSL/Cable Router aangesloten.

Maar het probleem doet zich ook voor als de modem niet op de router aangesloten is, als we simpelweg in de webinterface willen klooien met instellingen reset it zichzelf ook steeds.

[ Voor 10% gewijzigd door Mesh op 04-02-2004 10:11 ]

Signature?

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Probeer eens of je een firmware update te pakken kan krijgen. Als dat niet lukt raad ik je aan om toch een beter router aan te schaffen, bijvoorbeeld van linksys of 3com, welke niet eens zoveel duurder zijn trouwens.