Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sharkoon acryll case vraagje

Pagina: 1
Acties:

• MrMorePhun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-11 05:02
Ben van plan om een acryl case aan te schaffen, die van Sharkoon.

Op verschillende sites wordt er gesproken over de EMG. Enkel te gebruiken voor showcase en dergelijke....

Gezien ik deze pc dagelijks gebruik stel ik me toch de vraag of dit wel een goede keuze is en hoe ik de geleiding dien te voorzien

Alvast bedankt

• lexophilia
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-03-2023
MrMorePhun schreef op 02 februari 2004 @ 19:04:
Ben van plan om een acryl case aan te schaffen, die van Sharkoon.

Op verschillende sites wordt er gesproken over de EMG. Enkel te gebruiken voor showcase en dergelijke....

Gezien ik deze pc dagelijks gebruik stel ik me toch de vraag of dit wel een goede keuze is en hoe ik de geleiding dien te voorzien

Alvast bedankt
Gezien ik deze pc dagelijks gebruik stel ik me toch de vraag of dit wel een goede keuze is.

Als je hem gewoon op zijn plaats laat staan is het een leuk gezicht zo'n doorzichtig kassie. Neem je hem echter mee naar lan party's oid(verplaatsen/schuiven e.d.) dan is het echter geen perfecte keus, aangezien je op zo'n doorzichtig kassie snel krassen ziet. Een vriend van mij heeft ook zo'n kassie ziet er allemaal leuk uit met ccfl en wat fannetjes met lampies derin, maar het ding zit onder de krassen.

misschien is er ook wel wat tegen die krasjes hoor(zoiets als wat ze ook wel met mobieltjes hebben display repair kit oid).

Verwijderd

EMG = Electro Magnetische Golven????
Zoiets als EMP misschien... daar geeft zon acrylen case geloof ik idd niet zoveel bescherming tegen, metalen cases wel. wet het niet zeker maar ik dnek niet dat zcryl als een beschermende kooi werkt....