Hallo luitjes,
ik zit met een probleempje, heb een radeon 9600 pro aiw, en sinds kort doet de pc het niet meer onder windows xp. ik heb dualboot met windows 98se en daar doet hij het nog wel. Ik heb de stekker in dezelfde ingang zitten als bij 98 en daar heeft hij het ook altijd mee gedaan. Als oplossing heb ik al geprobeerd om de drivers opnieuw te installeren maar dat helpt niet. Het audio stekkertje zit gewoon in line in, waar hij altijd zat. Maar om 1 of andere reden (heb niets veranderd zowel hardware als software matig de laatste tijd) zegt hij gewoon dat hij niets meer kan herkennen.
Kent iemand dit probleem? of heeft iemand een oplossing? alvast bedankt
MoiZie
mobo: a7n8x2.0
proc: amd athlon 3000+
video: ati radeon 9600 pro aiw
Geluid: nvidia nforce 2 chip op mobo
hd: wd 160 gb
spelers: toshiba dvd-rom en toshiba dvd-r brander
monitor: 15" crt en 17" tft
software config:
mmc: 8.8
catalyst 4.1 xp
ik zit met een probleempje, heb een radeon 9600 pro aiw, en sinds kort doet de pc het niet meer onder windows xp. ik heb dualboot met windows 98se en daar doet hij het nog wel. Ik heb de stekker in dezelfde ingang zitten als bij 98 en daar heeft hij het ook altijd mee gedaan. Als oplossing heb ik al geprobeerd om de drivers opnieuw te installeren maar dat helpt niet. Het audio stekkertje zit gewoon in line in, waar hij altijd zat. Maar om 1 of andere reden (heb niets veranderd zowel hardware als software matig de laatste tijd) zegt hij gewoon dat hij niets meer kan herkennen.
Kent iemand dit probleem? of heeft iemand een oplossing? alvast bedankt
MoiZie
mobo: a7n8x2.0
proc: amd athlon 3000+
video: ati radeon 9600 pro aiw
Geluid: nvidia nforce 2 chip op mobo
hd: wd 160 gb
spelers: toshiba dvd-rom en toshiba dvd-r brander
monitor: 15" crt en 17" tft
software config:
mmc: 8.8
catalyst 4.1 xp