Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Panasonic X70

Pagina: 1
Acties:

• Kezand
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11 13:53
Weet iemand al meer hier over? de Panasonic X70

Tri band
Dubbel display
65.536 kleuren
5-richtings
Camera met Flitser
Flip model
Trilfunctie
Polyfonische ringtones
Ringtone composer
Voice memo
POP3
IMAP4
EMS
Java ondersteuning
MMS
BlueTooth
GPRS
Infrarood
SyncML
Fotoalbum

Afbeeldingslocatie: http://images.gsmbox.com/news/97930.1.m.jpg

[ Voor 85% gewijzigd door Kezand op 02-02-2004 18:32 ]

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10 21:37

Teun

Was YoMaN

hier is de link naar de telefoon op de taiwanese site. op wat asiatische reviews na is er niks over te vinden.

vind hem er wel leuk uitzien. Hoop dat ie snel in europa komt zodat er wat meer over te lezen is. In taiwan is trouwens al een opvolger

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Verwijderd

Kezand schreef op 02 februari 2004 @ 18:08:
Weet iemand al meer hier over? de Panasonic X70

Tri band
Dubbel display
65.536 kleuren
5-richtings
Camera met Flitser
Flip model
Trilfunctie
Polyfonische ringtones
Ringtone composer
Voice memo
POP3
IMAP4
EMS
Java ondersteuning
MMS
BlueTooth
GPRS
Infrarood
SyncML
Fotoalbum

afbeelding]
hehe, GOOGLE
Hier vind ik wat sites, en vind je dat hij o.a. in Belgie gewoon al te koop is.
simpel

wat is zoeken toch moeilijk
http://www.expansys.nl/other.asp?man=PANAS&cat=PHONE
Onze prijs voor de handset alleen: €571.56 (480.30 exc.)
Beschikbaarheid: 5-10 Op Voorraad

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2004 18:12 ]

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:45

JT

VETAK y0

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

de prijs van dit toestel ligt rond de 500 euro! hij zal waarschijnlijk in maart volop verkrijgbaar zijn en ik heb gehoord dat dit toestel ook in een i-mode pakket van KPN komt te zitten!!!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Is er al meer duidelijkheid over dit toestel en wanneer het in Nederland leverbaar is?

Verwijderd

Rekkie schreef op 08 februari 2004 @ 15:47:
Is er al meer duidelijkheid over dit toestel en wanneer het in Nederland leverbaar is?
LEZEN :X

• ManiacScum
Dr staat waarschijnlijk :?

Er kan toch al meer zekerheid zijn? of juist niet :P

Verwijderd

ik heb de GD87

wat is eigenlijk het verschil tussen deze en de nieuwe X70 :?

• ManiacScum
Zijn er nu al ergens berichten gesignaleerd wanneer die naar Nederland komt en wat die moet kosten?

Verwijderd

Op de site van belcompany kan je h'm al bestellen. Ik kan daar geen
prijs zonder abo vinden.

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
€ 399,- kost hij in Belgie. Gewoon los te koop bij Proximus.

Alleen de camera is echt waardeloos ( minder goed dan de t610 ) en maar 16bits polyfonische beltonen. Maar 1 dag standby etc etc... Dus toch maar een Sendo X/ V600.

• ManiacScum
frankvanhoesel schreef op 14 februari 2004 @ 19:52:
€ 399,- kost hij in Belgie. Gewoon los te koop bij Proximus.

Alleen de camera is echt waardeloos ( minder goed dan de t610 ) en maar 16bits polyfonische beltonen. Maar 1 dag standby etc etc... Dus toch maar een Sendo X/ V600.
Uit verschillende tests die ik heb gelezen blijkt dit alles helemaal niet.
Alleen de camera zou niet de allerbeste zijn!
Maar ik ben nog geen één camera op een telefoon tegen gekomen waar ik van zeg dat het redelijke foto;s zijn en trouwens... ik koop een telefoon om te bellen niet om te fotograveren

Verwijderd

Zijn er nu al mensen die deze telefoon hebben? :) ben eigenlijk wel benieuwd wat hun ervaringen er mee zijn. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 15:16:
Zijn er nu al mensen die deze telefoon hebben? :) ben eigenlijk wel benieuwd wat hun ervaringen er mee zijn. :)
Iemand die hem al heeft?

Verwijderd

In Uden is hij bij de Belcompany te koop voor slechts 99,-...zitten dan natuurlijk wel nog maandelijkse abo kosten bij, ong 30-35 euro per maand, 2 jaar lang...maarja, voor een mooi toestel moet je wat over hebben he ;)

Verwijderd

Zondag ga ik hem halen. Maybe koop ik er 2 8)

• Blijepeen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 20:46
bij de kpn staat ie onder een andere naam panasonic 341i

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 08:49:
Zondag ga ik hem halen. Maybe koop ik er 2 8)
Waarom koop je er 2? :?
Blijepeen schreef op 23 april 2004 @ 08:54:
bij de kpn staat ie onder een andere naam panasonic 341i
Dat snap ik dus ook niet...vreemde mensen daar 8)7

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 09:21:
[...]

Waarom koop je er 2? :?

[...]

Voor de verkoop ;) :9
Ik heb hem dus nu.
Ik vind de telefoon zeer blits. Hij is echt klein en licht (vergeleken met andere gsms met cam). Het klepje klikt echt zeer lekker open (niet zo brak als bij de V525 met zo'n puntje die elkaar aanraken). Het menu vind ik ook top. De gsm is makkelijk in bediening. De camera heeft leuke opties zoals negatief, zwart wit, en bruinachtig iets en normaal. Verder heeft hij nachtmodus en 'flits'.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2004 12:17 ]

Verwijderd

/edit...double post

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2004 12:17 ]

Verwijderd

Ik heb nu 3 x een X70 gekocht en wil op alle 3 een mini antenne bouwen.

Ik krijg dat ding er voor geen mogelijkheid af. Sommigen met de X60 is het wel gelukt, maar het lukt mij bij de X70 niet.
Iemand die dit al gelukt is??

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 12:45:
Ik heb nu 3 x een X70 gekocht en wil op alle 3 een mini antenne bouwen.

Ik krijg dat ding er voor geen mogelijkheid af. Sommigen met de X60 is het wel gelukt, maar het lukt mij bij de X70 niet.
Iemand die dit al gelukt is??
Je bent lekker bezig met de koop en verkoop hé D-Mixxx? Is ie beter dan de V525, en is die cam echt zo brak..?

Verwijderd

robert-630 schreef op 28 april 2004 @ 14:38:
[...]

Je bent lekker bezig met de koop en verkoop hé D-Mixxx? Is ie beter dan de V525, en is die cam echt zo brak..?
Beetje te veel. Koop veel te veel :( Moet maar even dimmen denk ik :P

Quick review X70 vs V525

De X70 is een stuk kleiner en lichter
De X70 beeldsherm klapt een stuk beter open.
Beeldscherm is volgens mij wel gelijk
Camera resolutie is lager van X70
Maar de X70 kan foto's maken in het donker, kan negatief foto's maken, zwart-wit, etc
X70 heeft zaklamp, met een zeer sterk licht.
Menu X70 vind ik veel mooier dan die van de V525. Menu heeft veel weg van de V600, maar X70 menu vind ik veel mooier.
De X70 kan verschillende led kleuren geven achter extern display.

Eindoordeel:
Wil je een klein en licht mobiel met camera, en overigens foto's kunnen maken in het donker (bijv bij uitgaan) neem dan de X70.

Maakt groote en gewicht je niet veel uit, en je wilt een iets betere kwaliteit foto's, neem dan de V525.

Vind je het belangrijk een mobiel te hebben die niet iedereen heeft kies dan ook de X70.

Zelf zou ik de X70 eerder kiezen dan de V525, om de functies en nachtmodus.

Ik heb de foto's nog niet op de pc staan dus kan nog geen voorbeeld foto op internet zetten met kwaliteit. Ik vind zelf de kwaliteit zoals hij op display laat zien perfect.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2004 08:58 ]

Verwijderd

Weet iemand hoe je moet zoomen met de X70? In de handleiding staat knopje naar boven, maar doet niet...iemand die dit wel weet??

Verwijderd

Hallow!
Ik zou graag de x70 kopen maar ik ben nog niet helemaal zeker. :?
Ik twijfel tussen de x60 en de x70.
Ik ben van België en hier verkopen ze de x60 niet dus zou ik hem in nederland komen kopen maar dan moet ik hem nog kunnen unsimlocken :r en heb geen idee hoe ik dat zou moeten doen. Ik heb al contact opgenomen met een of ander 'bedrijf' maar daar hoor ik nix meer van. :( :( :(
De x70 kost hier €399 de x60 zou me €149 kosten + vervoer tot in nederland en terug + unsimlocken.
De x70 is qua inhoud veel beter dan de x60 maar ik vind de 60 veel mooier. 8)7
Iemand goede raad?
Groetjes, Vicky
:>

Verwijderd

Ik krijg het niet voor elkaar om met mijn bluetooth stick connectie te krijgen met mijn X70. Iemand die dit wel gelukt is? Zo ja, tell me

Thanks in advanced _/-\o_

Verwijderd

Ik heb hem sinds afgelopen zaterdag!

Vind hem erg stevig, het klepje klikt open en voelt zeer solide aan. Mijn vorige toestel was een motorola t720 en die voelde toch wat meer plastik en intertoys achtig.

Dit is mn eerste camera telefoon dus echt veel over scherpte e.d. kan ik niet zeggen. Heb weinig vergelijkingsmateriaal. Een collega heeft een nokia 6610 en die maakt beduidend slechtere foto's. Wat ik op een ander forum heb gelezen is dat ze vonden dat de camera wat traag reageerde, dus echte actie foto's zullen er niet mee lukken. Trouwens de Flits is geen flits maar een scherp wit lichtje, wel handig om met weinig licht een 'facial' 8) te maken! Er zit inderdaad een soort zoom functie op, de foto's worden er niet scherper van, wat wel handig is is dat je de lichtsterke kunt instellen.

Verder vind ik de navigatie knop wederom erg stevig (zit in het midden een metaalachtig knopje) en prettig.

Technish heeft ie Infrarood en Bluetooth, ik heb al proberen te 'toothen' maar niemand reageerde :) Werkt allemaal prima. Wat is het bereik van bleutooth trouwens? een paar meter?

Maar blah blah blah, wat willen jullie weten dan kijk ik of ik er wat nuttigs over kan zeggen..

Ik vind het een supertelefoon en een hele verbetering ten opzichte van mn vorige de moto T720.

• ManiacScum
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 17:19:

Technish heeft ie Infrarood en Bluetooth, ik heb al proberen te 'toothen' maar niemand reageerde :) Werkt allemaal prima. Wat is het bereik van bleutooth trouwens? een paar meter?
Het bereik is afhankelijk van je dongle 10 of 100 meter.
Meestal kan de module in je telefoon maar tot 10 meter.

Maar wat bedoel je met: niemand reageerde???

Verbinding via bluetooth doe je meestal met je laptop/computer/pda.
Het is niet zo dat je ff kan "toothen" zoals jij dat zegt, met iemand die ook toevallig bluetooth aan heeft staan (tenzij binnen 10 meter natuurlijk)
Pagina: 1