Toon posts:

Logitech Cordless Keyboard ( Prt Scr )

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi tweakers ik zit met het volgende probleempje en wellicht kunne jullie me helpen. Ik heb dus een draadloos toestenbord van Logitech ( zie link )

http://www.logitech.com/i...ountryid=12&languageid=13 (deze is nie draadloos) maar komt op het zelfde neer.

Oke het zit als volgt, alle toesten werken prima, zelfs de extra knopen zoals volume, track doorspoelen, Pauze, mute etc. Maar nu lukt het mij niet op een screen shot te maken met de Prt Scr knop.

Heb al van alles geprobeerd, zoals Prt Scr , Alt+Prt Scr , Shift+Prt Scr ENZ.
Maar het wil maar niet lukken om een screen shot te maken bijvoorbeeld van Bureaublad of aktief venster. Wie kan mij helpen dit op te lossen?

Heb Windows Xp Home

Vr.Gr Kevin

• NakedOne_NL30
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-02-2025
Normaal was dat CTRL PRT SCR.
En dan in paint ofzo plakken doen.

IdieAloth

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:46

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Heb je de rechter Alt knop + Prt Scr al geprobeerd?

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Verwijderd

Topicstarter
deze toetsenbord heeft 2 Alt buttons en 2 Ctrl Buttons. maar beide werken helaas niet. :? Zowel rechts als links niet. help iemand.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2004 18:26 ]

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-05 06:25

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Ik heb hetzelfde bordje bij mij werkt het perfect... niks geen problemen!
misschien ff nieuwe batterijen er in en proberen? of ff opnieuw connecten..
ik zou het anders echt niet weten
heb je de logitech drivers erbij geinstaleerd? anders is dat misschien nog een optie

edit:
typo

[ Voor 4% gewijzigd door Mystic Spirit op 02-02-2004 18:28 ]

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
staat er geen 'F Lock' toets op?

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Verwijderd

Topicstarter
Geen succes tot nu toe.

Heb Itouch 221 geinstaleerd ( nieuwste driver ) van www.logitech.com natuurlijk wel nederlands talig. Nieuwe batterijen geprobeerd. Opnieuw verbonden geprobeerd. Maar helaas. Nee op deze toetsenbord geen F-Lock. Mijn vader heeft zeg maar Zelfde toetsenbord van Logitech alleen Nieuwe Uitvoering want die heeft dat inderdaad wel. Als zeg maar bij heb de F-Lock wel aanstaat dan werkt Alt+F4 niet meer. Maar die knop Heeft deze toetsenbord niet.

Iemand anders een suggestie ??

• Zondagskindje
  • Laatst online: 20:46

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar hoe is de taalinstelling van je tobo? Ik heb het zelfde tobo en bij mij werkt het perfect.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Keyboard.jpg

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Verwijderd

Topicstarter
Zondagskindje schreef op 02 februari 2004 @ 18:43:
Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar hoe is de taalinstelling van je tobo? Ik heb het zelfde tobo en bij mij werkt het perfect.
[afbeelding]
Bij mij staat prcs hetzelfde ingesteld.
:'(

En het werkt nog steeds nie

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2004 23:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Problem Solved
:*)

Slotje

Ik d8 dat je iets te zien zou krijgen <venstertje> als je de betreffende Prt Scr in zou drukke, maar nee. Je klikt het Venster ( window ) aan waar je de screen shot van wilt. houdt of ALT of CTRL ingedrukt en drukt op de Prt Scr knop. Dan open je Paint en plak je em daarin.

Ik wil bij deze de mensen bedanken voor de info die ze me gaven.

Vr.Gr Kevin

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-05 06:25

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

jow...... dat stond al in de eerste post dat dat moest :? iig blij dat het opgelost is :O
Pagina: 1