[98] Win98se boot problemen

Pagina: 1
Acties:

• Schapie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02-2025
Ik heb een oud pentium 1 systeem met 32 mb en 2 gig hardeschijf welke altijd in deze configuratie heeft gewerkt.
Omdat de cd-rom speler was overleden heb ik er een andere cd-rom speler in gezet een sony cdu55d
Nu ik kan niet meer opstarten
jumper en ide kables zitten allemaal goed aangsloten voor zover ik weet

als ik het systeem met een opstart diskette opstart krijg ik fouten over mijn config.sys en als ik dan naar c:\windows\ ga en dan win intik om windows opstarten krijg ik de volgende fout : int 24-fout - C:\ of kan de sector niet vinden de toegang is geweigerd

[ Voor 5% gewijzigd door Schapie op 02-02-2004 17:22 ]

No signature found

• Schapie
Krijg nu geen fouten meer van config.sys van de diskette maar verder de zelfde problemen > sector not found reading drive c als ik bijvoorbeeld het volgende uitvoer
C:\windows\win dus om windows optestarten

Maar zou ook mijn hardeschijf mischien zijn overleden kan wel bestanden zien sommige kan ik ook bekijken maar niet allemaal want dan krijg ik bovenstaande fout

No signature found

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Schapie,

Ik zie dat je hier nieuw bent - Welkom op GoT :)
Heb je al eens geprobeerd je situatie terug te draaien? Dus bv. door je CD-ROM speler er weer uit te halen? :)

• ajouin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11-2025
scandisk c: /surface
zou goede start zijn om probleem te identificeren/op te lossen

• Schapie
Hardeschijf is ook kapot/iets niet goed aan start net met andere hardeschijf op met win 95 en doet het in ene keer Bedankt in ieder geval voor alle reacties wou liever niet de hele schijf er uit slopen vanwege lego case mod beetje zonde maarja heb ik weer wat tedoen pic. case: hoe zet je een plaatje in een bericht ??? |:( ????

[ Voor 37% gewijzigd door Schapie op 02-02-2004 18:34 ]

No signature found

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Schapie schreef op 02 februari 2004 @ 18:29:
hoe zet je een plaatje in een bericht ??? |:( ????
offtopic:
ergens hosten en dan [img]url_naar_plaatje[/img]
(staat volgens mij ook wel in de FAQ)

[ Voor 38% gewijzigd door Chevy454 op 02-02-2004 18:45 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• Schapie
Hier plaatje thx chevy454 moet eerst maar eens goed faq door lezen

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/IMG_00351.JPG

De kast was nu al een heel stuk hoger dus ik moest de cd-rom speler die erboven zat eruit slopen en hardeschijf er uit slopen

[ Voor 60% gewijzigd door Schapie op 02-02-2004 23:22 ]

No signature found

Pagina: 1