Toon posts:

Winamp Radio

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu zelf een winamp radio draaien maar mijn upload is max. 320 kbits.
Ik heb zelf wel een eigen domein naam en hosting.
Kan ik mijn radio uploaden naar mijn domein zodat luisteraars van mijn domein downloaden en niet van mijn eigen verbindingen?

Verwijderd

Eumh..
Je hebt Internet Radio als je zelf je Playlists host.
Met een Domein en hosting upload als eigenlijk gewoon een mp3 naar de server en iedere keer als ze gaan luisteren horen ze hetzelfde.

Of bedoel je dat jij 1 verbinding opent voor de stream naar de server en dat hun van je domein kunnen luisteren.
PC (Muziek Host) --> Domein (publiceerd het muziek) --> Verdeeld naar verschillende PC's van luisteraars?

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:35

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 17:19:
Ik heb nu zelf een winamp radio draaien maar mijn upload is max. 320 kbits.
Ik heb zelf wel een eigen domein naam en hosting.
Kan ik mijn radio uploaden naar mijn domein zodat luisteraars van mijn domein downloaden en niet van mijn eigen verbindingen?
Met je "domein" bedoel je waarschijnlijk je host voor een webpagina?... Dan is me antwoord nee! ( vanwege dat je geen radio server kunt aanmaken en starten als je deze server niet beheerd)

Maar beheer jij een machine die in een domein staat met een snellere internetverbinding, dan is het antwoord (logisch) JA!

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 18:42:
Of bedoel je dat jij 1 verbinding opent voor de stream naar de server en dat hun van je domein kunnen luisteren.
PC (Muziek Host) --> Domein (publiceerd het muziek) --> Verdeeld naar verschillende PC's van luisteraars?
dat is precies wat ik bedoel!