"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS
Verwijderd
Het kost je dan alleen bandbreedte, ik neem aan dat je dit zelf toch kunt zien aan je verkoopcijfers en of deze binnen het beoogde doel vallen ?
Lijkt me niet dat iemand daar voor jou een zinnig woord over kan zeggen.
Oh en 'habit' is maar met 1x 'b'
Verwijderd
Bij mijn eigen shop merk ik dat mijn bezoekersaantallen vrij constant blijven, ik zie alleen een verschuiving van de herkomst van de bezoekers.
In het begin kwamen de meeste bezoekers via links vanaf andere sites, nu komen er steeds meer bezoekers die als begin gewoon mijn url intypen of vanaf een bookmark.
Ook de hits vanaf zoekmachines blijven langzaam stijgen naarmate je langer bestaat, bij mij althans.
Ik zal eens kijken of ik een statistieken stukje kan posten straks...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2004 17:22 ]
Prijstunt:
Ben je in sept begonnen?
[ Voor 16% gewijzigd door UltimateB op 02-02-2004 17:37 ]
SWIS
Verwijderd
Prijstunt:
Ben je in sept begonnen?
Met mijn prijsstunt website ben ik inderdaad in september begonnen.
Ik heb gemiddeld zo'n 15 a 20 verkopen per week met deze bezoekersaantallen al wisselt het enorm per dag. Dan haal jij meer verkopen per aantal bezoekers.
Al zal het met bedragen vanaf een ruime € 300,- ook wel een iets hogere drempel zijn bij mij natuurlijk.
Persoonlijk vind ik de site zelf eigenlijk nogal bagger, die scrollbalk links, Engelse notatie, schreeuwende teksten. Ik denk dat wanneer je daar wat meer aandacht aan besteedt dat je dan meer bezoekers en ook klanten zal hebben.
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
SWIS
* Spam / reclame
* Sitechecks
* Geen I&T onderwerp
Duidelijk lijkt me
Dit topic is gesloten.
![]()