Toon posts:

Asus A7N8X (Deluxe) piepjes

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

heb een vraagje zo en dan komt er een piep van mijn moedebord Asus A7N8X (Deluxe) bios Rev 1007. Heb een AMD Athlon 2600, dual 512 MB.

Wie weet waar dit aan ligt? Is er iets mis met mijn instellingen?
Naar

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:40

Xof

Wanneer precies? Wat voor piepje? Wat meer info graag :)

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Als je al in Windows zit bedoel je?
Misschien druk je 3 toetsen tegelijk in waar ie door gaat flippen of zo? :)
Of je drukt op een toets wanneer dat niet kan (spatiebalk als je niets hebt geselecteerd of zo).

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Verwijderd

Topicstarter
Ja, het is gewoon een kort piep, zeg maar de foutmelding beep. Het is dat ik shift 3 sec. vast houdt ofzo :) maar gewoon als ik bijvoorbeeld aan het surfen ben of een film kijk.

Verwijderd

Beetje gissen zo.

Maar zijn het toevallig 2 biepjes als je 2 USB-apparaten hebt aangesloten, 1 als je er 1 hebt aangesloten en ga zo door.... ???

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoelde: het is niet dat ik shift een aantal seconden vast hou :)

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik heb maar 1 USB device. En die beeps gebeuren maar een paar keer op een dag. Zou het iets met de temperaturen kunnen zijn?

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:40

Xof

Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 17:08:
Nou, ik heb maar 1 USB device. En die beeps gebeuren maar een paar keer op een dag. Zou het iets met de temperaturen kunnen zijn?
Het gebeurd dus alleen in windows? Zo ja dan kan het ook een programma zijn die daar voor zorgt.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG Beleid

Je snapt hopelijk dat we hier zo goed als niets mee kunnen- het is niet eens duidelijk of je überhaupt een probleem hebt, laat staan of het hardware- danwel softwaregerelateerd is.

Gooi Spybot er anders eens overheen, maar kijk vooral goed in de GoT Huisregels :/

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.