Mensen het is weer tijd om naar de stembus te gaan voor de 2e ronde! De verschillen waren te klein zodat er een hertelling nodig was :):):):):):):):):)
Met de NAdruk of NIETBij de nieuwe poll kan er gekozen worden uit 11 badges. Over deze keuze wordt niet gediscusseerd.
Hier kun je vanaf nu stemmen op een democratisch gekozen top 11
Verwijderd
Doen jullie lekker he!!!
Heb je er erg veel tijd ingestoken om een beetje badge te maken...nr 48&49 waren dan mijn uiteindelijke resultaat geworden, sta je er ook nog met 1 op plaats 9 in de laatse poll (en nevernooitniet dat ik gecheat heb) en pleuren ze hem er zomaar uit
Over deze keuze wordt niet gediscusseerd.
ik had niet anders verwacht van jullie
Heb je er erg veel tijd ingestoken om een beetje badge te maken...nr 48&49 waren dan mijn uiteindelijke resultaat geworden, sta je er ook nog met 1 op plaats 9 in de laatse poll (en nevernooitniet dat ik gecheat heb) en pleuren ze hem er zomaar uit
Over deze keuze wordt niet gediscusseerd.
ik had niet anders verwacht van jullie
Dat was één persoon en dat is inmiddels opgelost. Het is dus niet zo dat je je als ontwerper aangesproken moet voelen.en nevernooitniet dat ik gecheat heb
En ja.. dat jouw ontwerpen het niet geworden zijn.. tsja.. ik vond ze best mooi, maar er kan natuurlijk maar een ontwerp gedrukt worden uiteindelijk. Deze 11 zijn gebaseerd op een voorselectie door een aantal mensen die hun persoonlijke top 10 hebben opgesteld.
Aangezien er veel commotie was rond de hoeveelheid heb ik geprobeerd een top 10 samen te stellen van de casebadges. Hierbij heb ik me bewust NIET laten leiden door de poll, omdat er sprake was van cheating etc. Niet dat ik jou verdenk Miwa-R, maar er ws sprake van. De top 10 heb ik overigens niet alleen samengesteld, maar met de hulp van anderen, die ik nu ff niet zal noemen, zo heb ik dus een top 10 smaengesteld van de casebadges die door deze personen en mij het meest gekozen waren. Als jouw casebadge er dan niet bij zit, dan is dat jammer, maar helaas. Ik kan er ook niks aandoen.
Trtouwens bij zo'n grote groep moet je wel grenzen grenzen trekken, je hebt zelf gezien hoe makkelijk er een discussie ontstond.
Trtouwens bij zo'n grote groep moet je wel grenzen grenzen trekken, je hebt zelf gezien hoe makkelijk er een discussie ontstond.
Verwijderd
De vorige poll zorgde al voor ontzettend veel discussie/onrust in #dpc. Als die discussie naar GoT verplaatst zou worden dan konden we de eerst volgende paar maanden wel fluiten naar onze badges.
Het is dan inderdaad vervelend dat een aantal mensen buiten de boot vallen. Maar uiteindelijk is dit toch de beste oplossing.
Het is dan inderdaad vervelend dat een aantal mensen buiten de boot vallen. Maar uiteindelijk is dit toch de beste oplossing.
Pagina: 1