Toon posts:

Centraal Topic Voor BBNed verhogingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste modjes,

Aangezien ik een van de vele personen ben die met smart zit te wachten op de verhogingen van mijn Demon en dan uiteraard vooral BBNed en graag met mensen wil discussieren vroeg ik mij af of het een idee was daar een centraal topic voor te openen in Internet en Telefonie. Aan de hand van wat users schrijven kan iedereen een beetje bepalen hoe het bij BBNed in mekaar steekt met deze al veelste lang uitgestelde snelheidsupdate.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Het laatste topic die ik kan vinden over de upgrades van BBNed is deze: BBned, 1 mbit upload - Deel II, maar die is al enigszins afgezakt, dus een nieuw topic zou niet zo'n gek idee zijn :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Wat ik me even afvraag: Wat is volgens jou de toegevoegde waarde van een apart nieuw topic hierover, boven de door December genoemde BBNed-thread en de al bestaande Demon-ervaringentopics?

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou, je kan duidelijk zien wat er gebeurt, als iedereen zijn status gaat posten in de centrale topics over de providers wordt het een grote zooi en worden vragen over bijvoorbeeld een modem door berichtjes over updates gepost en zie je straks door de bomen het bos niet meer. Ik heb al eens een keer eerder een snelheidsverhogingstopic gemaakt onder de naam: Wanadoo, Iemand Al Verhoging en dat loopt nog steeds, ging de vorige keer ook goed, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat zou een centraal topic hierover toevoegen ? Het lijkt mij totaal niet nuttig om te weten of een ander's internetverbinding is versneld. Beetje patsen met je 8 Mbit zou je daar kunnen, meer reacties zie ik er persoonlijk niet op af komen. Omdat iedere lijn toch sneller of langzamer is afhankelijk van de afstand naar de centrale lokt dat misschien ook weer flames uit ...
Misschien kan er als de upgrade voltooid is de startpost van het providertopic ge-edit worden met een berichtgeving :).

Je imho beter in de huiskamer zo'n een groot : 'Is jouw internet al sneller' topic neergooien.
Meer de plaats waar zo'n discussie thuishoort :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

De KPN-snelheidsverhogingstopics (de laatste en de vorige) zijn dichtgegaan vanwege het massaal posten van 'ik ben al geüpgrade!!' posts.

Een topic voor de problemen lijkt mij genoeg, en eventueel in de faq een link naar een (tijdelijke) site waar je kan opgeven of je centrale al om is, net als bij de KPN upgrades.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 16:22:
[..]
Bepalen hoe het bij BBNed in mekaar steekt met deze al veelste lang uitgestelde snelheidsupdate.
Hint: Kijk ook eens in de nieuwsgroepen.

http://groups.google.com/...F-8&q=demon+bbned+upgrade

http://groups.google.com/...-8&q=xs4all+bbned+upgrade

http://groups.google.com/...8&q=cistron+bbned+upgrade

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

Pagina: 1