Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Masterfvz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 15:51

Masterfvz

AKA Freakazoid

Topicstarter
Ik heb dus een probleem met de divers voor me MZ-N505. Elke keer al sluit ik de speler aan met usb, dan vind XP hem niet gelijk. Pas als ik de driver opnieuw heb geinstalleerd en de computer opnieuw heb opgestrart, dan vind hij hem weer.
En als ik er een nieuw md'tje in doe moet ik dit weer doen.

Kan iemand mij helpen?

SPECS

Verwijderd

download eens real player... en dan bij "Tools" kijken voor "Add new Device" dan Sony NetMD kiezen... werkt perfect... neemt op met LP2... dus... ik gebruik het ook voor Sony N710... zit geen verschil in de benodigde drivers... dus waarschijnlijk werkt het ook bij jouw :D

Verwijderd

Geen verschil tussen de drivers? De MZ-N505 en de MZ-N710 zijn respectievelijk 2002 en 2003 modellen. Ze gebruiken andere software en wellicht ook andere drivers. Volgens mij is een 505 ook niet compatible met Sonicstage en de 710 niet met OpenMG..........

.....maar ik kan het mis hebben....

Verwijderd

het is wellicht te probere :)

Verwijderd

heb nog ff gekeken... OpenMG is de basis van de Sonic Stage software, die wordt met elke Sony NetMD gebruikt. Er stond ook dat OpenMG vanaf de Sony MZ NE-410 (alleen in US verkrijgbaar) gebruikt wordt. dus ze gebruiken de zelfde drivers lijkt mij...