Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jullie zijn mijn laatste hoop, want ik weet niet meer wat ik moet doen.

Mijn probleem is het volgende:
Als ik mijn Internet Explorer 6.0 opstart, krijg ik het browservenster in beeld en de browser begint met het laden van de startpagina...

maar na enkele seconden, loopt de browser vast! doet niets meer en reageert niet meer.

Nu heb ik toch wel vrij veel ervaring met computers, alleen ik kan dit probleem niet oplossen.
Dit is wat ik geprobeerd heb:

- Internet Explorer opnieuw geinstalleerd
- Internet Explorer verwijderd met IEradicator en daarna opnieuw geinstalleerd

dit allebei wel 100.000 keer, maar hetzelfde probleem blijft steeds weer terugkomen, wat ik heel vreemd vindt na een herinstallatie.

Ik kan mijn schijf niet formatteren, omdat de computer niet van mijzelf is, maar van mijn moeder. Omdat we geen brander hebben kunnen we ook geen backups maken van belangrijke bestanden (bepaalde worddocumenten enz. erg veel). Om dat allemaal op diskette te gaan zetten....

Wie kanmij helpen? Ik ben teneinde raad....
Ik werk nu noodgedwongen met Mozilla, maar dit vind ik persoonlijk erg vervelend, vandaar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 18:50
Zoals je het zegt is er maar 1 keus: Geen internet explorer gebruiken. Als ik jou was zou ik gewoon een brander aanschaffen.... die dingen zijn sowieso handig en ook helemaal niet meer duur! DanGooi je al die documenten op een CD en dan herinstalleer je Windows.

Of je gebruikt toch maar mozilla als een brander aanschaffen echt geen optie is.

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuyJay
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09 17:35
en als je geen startpagina laadt? dus gewoon blank... misschien dat er op die site die je laadt macromedia spul staat waardoor het vastloopt (heb ik wellis gehad)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Of je gebruikt Firebird, werkt nog lekkerder als Mozilla ;) En als je dat éénmaal gewend bent dan ben je IE zo vergeten.
Maar het is geen oplossing voor je probleem, dat begrijp ik ook.

[ Voor 35% gewijzigd door Br@m op 02-02-2004 16:26 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Partitioneer de schijf met PartitionMagic® en back-up alle belangrijke bestanden naar de D: schijf. Vervolgens kun je C: wel formatteren om Microsoft® Windows® opnieuw te installeren.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mn startpagina op about:blank zet gebeurt precies hetzelfde.... het ligt daar tenminste niet aan.....

Ik vind het zelf heel vreemd, heb het nog nooit meegemaakt en op internet kon ik er verder ook niets over vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
k hep geen D: schijf :( ik ben egt moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:26

Boss

+1 Overgewaardeerd

Probeer eens AvantBrowser. Dat is internet explorer, maar dan met een andere interface er omheen.

Dan kan je in ieder geval misschien uitsluiten of het aan de render engine ligt (Avanbrowser gebruikt dus de render engine van IE) of aan het programma er omheen. Ik vermoed bijna het eerste, omdat je die bij een reinstall niet vervangt. Dan zou het bij AvantBrowser dus ook mis moeten gaan.

Kan/wil je dat testen?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Indien je Windows XP gebruikt kan je het volgende proberen:

Klik op Start Run en vervolgens :

code:
1
SFC /Scannow

(Je moet wel een install CD bij de hand hebben)

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Groot Internet Explorer probleem !
Duidelijke topictitel, zegt meteen wat het probleem is! ;)
Oftewel, ik pas het wat aan - neem de volgende keer ajb een wat duidelijkere en minder schreeuwerige titel. Je bent niet de enige met een vraag :)
Oh, ik zie dat je nieuw bent op GoT, welkom :*
Omdat we geen brander hebben kunnen we ook geen backups maken van belangrijke bestanden (bepaalde worddocumenten enz. erg veel). Om dat allemaal op diskette te gaan zetten....
Dus helemaal geen backup en toch belangrijke bestanden? :X
Ik zou toch even heel snel gaan denken aan backuppen, een ongelukje kan en zal ooit gebeuren. Murphy's law en zo.

Verder: zie de SA FAQ over vastlopende IE, check of je alle juiste dll's hebt geregistreerd. Daarnast moet je natuurlijk op spyware controleren - zie ook daarvoor de SA FAQ, te vinden onder SA Policy :)

offtopic:
Mozilla (Firebird) vind ik ueberhaupt heel veel beter / makkelijker / veiliger / mooier dan IE, maar dat is mijn persoonlijke mening: laten we het daar hier maar niet over hebben, daar zijn al topics voor.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NuKeFaCe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 20:43
Mischien is het wel een of ander spyware tooltje die de zaak laat crashen... ff weghalen met AdAware ... http://www.nysfola.org/lavasoft/aaw6181.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuyJay
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09 17:35
Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 16:26:
Die kan je dus maken met partition magic... dan kan je c gerust formateren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:38
Ik had eens een pc, met hetzelfde onverklaarbare probleem. In de bios de geheugentimings minder strak helpte. (IE crashte, Explorer, Config.scherm, alles webbased zeg maar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:03

MrScratch

I am rubber, you are glue

Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 16:26:
Nee, maar die kun je wel maken. Zoals eerder gezegd, scoor ergens partition magic en maak een d-schijf zo groot als de bestanden die bewaard moeten blijven. Zet die erop en herformatteer de boel.

IE zit zo verweven in Windows (handig he?) dat je het zonder een reinstall moeilijk goed krijgt. Ook ik raad je Firebird aan, maar als je naar Windows Update wil, zul je sowieso IE moeten hebben, dus dat is geen oplossing voor altijd.

En koop anders een brander. Ik heb van de week nog zo'n brander voor mijn broer aangeschaft voor 40 Euro ofzo. Die dingen kosten echt niets meer.

Look behind you! A three headed monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
MrScratch schreef op 02 februari 2004 @ 16:33:
En koop anders een brander. Ik heb van de week nog zo'n brander voor mijn broer aangeschaft voor 40 Euro ofzo. Die dingen kosten echt niets meer.
Ze kosten inderdaad erg weinig in vergelijking met Partition Magic. Ik zou ook een nieuwe brander kopen wanneer ad-aware niks oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
adaware is bezig

kben partition magic aan t downloade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 16:46:
kben partition magic aan t downloade
Met de trialversie kun je alleen kijken en veranderen, maar hij doet de veranderingen niet. Beetje zinloos dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kazaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hij doet t in avantbrowser!!! heeeeeeel vaag

maar hij doet t!

degene die avantbrowser aanbeval : DANKU!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 17:05:
hij doet t in avantbrowser!!! heeeeeeel vaag

maar hij doet t!

degene die avantbrowser aanbeval : DANKU!!
Adaware al wat gevonden? Ja? Grote kans dat IE het nu ook weer doet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
je hebt gelijk..... egt stom van me
ik dacht: adaware zal wel niet nodig zijn, als ik explorer gewoon opnieuw installeer... :) wel dus

die microsoft sjit.... pffffff

:D

DANK JULLIE WEL!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 17:17:
je hebt gelijk..... egt stom van me
ik dacht: adaware zal wel niet nodig zijn, als ik explorer gewoon opnieuw installeer... :) wel dus

die microsoft sjit.... pffffff
En ook heelveel KinkiKiwi-shit ;) Want je moet beter weten eigenlijk hè. Een goeie les voor de toekomst... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
WHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH

ja wel heeeeeeeeeeel veeeeeel kinkiKiwi sjit :D

ghhehehehehe

okeej bram, dankjewel, ik zal in t vervolg opletten....

ik ga kiwi's kopen..... byeeeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
btw: avantbrowser is egt fijn!!
Pagina: 1