Ik ben dus op zoek naar een tooltje of vragenlijst waarmee een ICT Organisatiescan kan worden gemaakt. Zelf wil ik een zelfde soort tooltje maken alleen dan webbased. Het is echter moeilijk om hier informatie over te vinden.
Met deze organisatiescan dient een bedrijf vast te kunnen stellen waar de pijnpunten liggen op het gebied van ICT en probeer ik aan de hand van de antwoorden automatisch een advies te kunnen laten genereren.
Ik zoek dan naar vragen zoals bijvoorbeeld :
1. Vindt u dat binnen het huidige instellingsbeleid als geheel …?
a)ICT een belangrijke plaats heeft (Ja/Nee/Weetniet)
b)een ICT-visie breed wordt uitgedragen (Ja/Nee/Weetniet)
c)de actiepunten rond ICT duidelijk zijn vastgelegd (Ja/Nee/Weetniet)
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alle informatie is welkom. Zowel in deze thread als op mijn e-mail: punisher007@home.nl
PS: Ik heb geen idee waar ik dit bericht moet plaatsen. Omdat ik echter zoek naar een tool of (elektronische) vragenlijst heb ik hem maar bij software algemeen gezet. Mijn excuses als dit niet het geval is.
Met deze organisatiescan dient een bedrijf vast te kunnen stellen waar de pijnpunten liggen op het gebied van ICT en probeer ik aan de hand van de antwoorden automatisch een advies te kunnen laten genereren.
Ik zoek dan naar vragen zoals bijvoorbeeld :
1. Vindt u dat binnen het huidige instellingsbeleid als geheel …?
a)ICT een belangrijke plaats heeft (Ja/Nee/Weetniet)
b)een ICT-visie breed wordt uitgedragen (Ja/Nee/Weetniet)
c)de actiepunten rond ICT duidelijk zijn vastgelegd (Ja/Nee/Weetniet)
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alle informatie is welkom. Zowel in deze thread als op mijn e-mail: punisher007@home.nl
PS: Ik heb geen idee waar ik dit bericht moet plaatsen. Omdat ik echter zoek naar een tool of (elektronische) vragenlijst heb ik hem maar bij software algemeen gezet. Mijn excuses als dit niet het geval is.