In de handleiding van mijn Chaintech CT-7KDD mainboard (dual-AMD, AMD760MPX chipset) staat het volgende vermeld:
Zijn er mensen die al lang draaien met een 7KDD met non-reg geheugen, wat zijn jullie ervaring? Kan dit slecht zijn voor mijn moederbord?
Ik zou graag ook wel willen weten waarom unregistered afgeraden wordt - het zou slecht kunnen werken staat er, komt op mij niet logisch over >> unreg wordt ondersteund of niet, waarom werkt het dan in bepaalde situaties toch?
Nu is registered DDR niet extreem veel duurder, maar ik heb nog een bergje Non-reg PC2100 DDR geheugen liggen wat ik er eigenlijk in wil proppen, en vind het dus bijzonder jammer dat dit zo afgeraden wordt.(!) Use only 2.5V, registered DDR memory modules. Using unbuffered memory modules may or may not works and is highly discouraged. Use them at your own risk.
Zijn er mensen die al lang draaien met een 7KDD met non-reg geheugen, wat zijn jullie ervaring? Kan dit slecht zijn voor mijn moederbord?
Ik zou graag ook wel willen weten waarom unregistered afgeraden wordt - het zou slecht kunnen werken staat er, komt op mij niet logisch over >> unreg wordt ondersteund of niet, waarom werkt het dan in bepaalde situaties toch?
Ga toch fietsen.