Toon posts:

SB live 5.1 Digital vraagjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey allemaal,

ik heb een paar vraagjes over deze kaart die ik net een week in mijn bezit heb. Ik ben er tot nu toe nietr echt bepaald over te spreken. Een line in die alleen mono werkt (ja heb al vanalles aan recording/edit proggies geprobeerd). Dan nog is dat als ik bij mijn Pioneer DJM500 channel 2 open zet en ik luister door mijn koptelefoon dat ik channel 2 links hoor door de koptelefoon en channel 3 rechts (channel 3 is line-in) als ik alleen naar channel 3 aan het luisteren ben. Dat gaat toch nergens over. Met mijn helaas overleden SB128 ging alles perfect. En nu is het dikke bagger. Ik denk persoonlijk dat de non pro geluidskaarten van tegenwoorden allemaal av nde logitec/creative speaker sets nodig hebbe anders kun je er 10x niks mee. Maargoed iemand een idee hoe ik deze shit kan oplossen ?

alvast bedankt

Verwijderd

links rechts issues klinkt meer als kabels verkeerd aangesloten

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:08

remco_k

een cassettebandje was genoeg

de line in is gewoon stereo hoor, check ff of je daar niet wat fout aan hebt gesloten. (bv stekker er niet helemaal in of per ongeluk de mic ingang gebruikt.)

Verder lijkt het ook mij dat je een paar dingen verkeerd aan hebt gesloten.

Alles kan stuk.

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Idd, het zijn gewoon prima topkaarten hoor... heb er zelf ook 1. En heb er nooit probs mee

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Verwijderd

ff voor de duidelukheid mocht je n00b zijn (no offence)

roze = microfoon
blauw = line in
groen = front speakers
oranje = center/subwoofer
zwart= rear speakers
gele tulp = S/PDIF

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2004 15:35 ]

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Hey remco_k, het is wat met die SB 5.1 Digitals vandaag :P

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Pagina: 1