Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024
Mijn vader heeft een aantal jaren geleden (weet niet precies hoe lang, maar dat zal tegen de 8 jaar lopen denk ik) een PalmPilot proffesional gekregen van zijn baas, hij heeft het ding heel lang in de kast laten liggen omdat hij het niks vond, 5 of 6 jaar geleden is hij het ding gaan gebruiken en vond het geweldig. Vorig jaar kreeg hij echter een laptop voor zijn nieuwe functie dus was de palm overbodig, en mocht ik hem hebben. Ik heb er 2 weken mee gespeeld, vind het een grappig ding maar ik heb voor mijn afstuderen een super geile lederen succes-agenda :P gekregen (jawel gewoon papier, vind ik veeel makkelijker) dus nu heb ik die palm over. Ik heb erover zitten denken om het ding te verkopen, maar eigenlijk vind ik dat nogal zonde (er wordt op marktplaats maximaal 20 euro voor geboden). Wat moet ik er nu mee doen 8)7 dat ding weer een paar jaar laten liggen is ook onzin eigenlijk, want het wordt niet meer geld waard, en de software is vast al niet compatible met xp, laat staan met longhorn. Dus is er iemand die pda's spaart? is er een museum voor dit soort dingen ;)

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 18:29

Kr3Kr

Melpomene

Je zou er een netwerk (serieel!) aan kunnen knutselen, dat brengt perspectieven voor stats op het scherm... zie het andere topic in dit forum.

Gregor van Egdom Krekr

• Willems
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-05 05:31
Je kunt hem als een Matrix Orbital display voor je PC gebruiken. Dat heb ik er ook wel eens opgedraaid.

Blijft nog steeds een leuke PDA, zelfs al is hij oud. Je merkt dat de agenda functie van de palm gewoon goed is!

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

verkopen op www.palmclub.nl/forums . Veel gekken die er veel voor geven.

Alors.