Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Poellijnie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-02-2004
Als je Tom Tom installeert, moet je ook een GPS kiezen. Nu weet ik eigenlijk niet welke GPS ik moet instellen. Bovendien moet ook de verbinding aangegeven worden. Dat is toch een gewone seriële verbinding?

Verder heb ik weinig problemen met mijn nieuw aangekocht toestel van de aldi. Alleen wil hij soms niet geconnecteerd geraken met mijn laptop en geeft hij de melding "notification error: connmngr cannot be found" Iemand een oplossing hiervoor?

Poellijnie

[ Voor 3% gewijzigd door Poellijnie op 02-02-2004 13:44 ]

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-11 20:43

Nitai

Live the life you love.

heb je wel een GPS receiver? Die dien je natuurlijk wel te hebben. Als je een GPS receiver hebt, dan wordt dit op verschillende manieren verbonden: Bluetooth, Serial, CF etc....

Voor wat betreft je connmngr? Ik heb geen enkel idee waar je het over hebt. Ik neem aan dat je Active Sync bedoelt. Je dient je laptop op te starten zonder dat je PDA aangesloten is op je laptop. Anders gaa Active Sync moeilijk doen soms en wilt hij je pda niet vinden.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

crosspost. en ik begrijp uberhaupt niet wat je wilt vragen.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Dit topic is gesloten.