Toon posts:

empc.nl's aanbod op de 9800 pro

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik had dus n tijdje geleden n sapphire Radeon 9800 pro besteld bij empc.nl voor mn eerste pc die ik zelf ging bouwen, alles verliep goed, ook prima service van empc. alleen zeiden ze eerst via emailtjes dat ze er ook nog 2 spellen bij zouden geven (soldier of fortune 2 en return to castle wolfenstein dacht ik) maar die zat er niet bij en toen ben ik hier komen kijken en het bleek dat een paar tweakers ook hetzelfde problemen hadden met die kaart dus iedereen kreeg van empc een gratis HL2 coupon opgestuurd. Nu heb ik die coupon al n tijdje op mn bureau liggen en ik wou m net activeren op ATI maar daar staat dus weer dat ik de volgende dingen moet verzamelen en opsturen.
1. kopietje van de coupon.
2.UPC (bar code)
3.kopietje van het bonnetje van de winkel met de gekochte kaart omcirkeld

In europa komt die coupon aleen met de 9600 XT en 9800 XT dus daarom willen ze nr 2 en 3 denkik, dan kunnen ze nakijken of je wel n XT kaart heb.

wat kan ik nu doen, zal ik toch gewoon kopietje van die coupon opsturen, want er staat wel bij dat incomplete opsturingen niet worden behandeld....

site: www.atihl2offer.com

Verwijderd

halflife2 komt voorlopig nog niet uit dus wacht nog maar ff

Verwijderd

Volgens mij gaan ze dat mooi aan kant leggen, en tegen dat HL2 uit is zijn ze dat al kwijt of vergeten.

Ik zou wachten tot HL2 uit is

Verwijderd

Topicstarter
ja maar ook al stuur ik het dan op, ik heb dan maar 1 van de 3 benodigde spullen, denk je dat dat ze niks uitmaakt omdat er dan toch zoveel aanvragen komen?

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:28

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 13:42:

[..]

In europa komt die coupon aleen met de 9600 XT en 9800 XT dus daarom willen ze nr 2 en 3 denkik, dan kunnen ze nakijken of je wel n XT kaart heb.
Nee, voortaan komen alleen die kaarten. Maar de tegoedbonnen die voorheen bij andere kaarten zaten blijven natuurlijk gewoon geldig.
wat kan ik nu doen, zal ik toch gewoon kopietje van die coupon opsturen, want er staat wel bij dat incomplete opsturingen niet worden behandeld....
Nog niets opsturen, HL2 is immers nog lang niet uit...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-07 07:51

t!mP

is inflatie gevoelig

hmm ik kreeg die games er ook niet bij (perfect systems), en t was toch echt wel 'n retail pakket :P

Verwijderd

Ben dan wel genaaid omdat ik net een club3d radeon 9800 pro 128 had besteld voor 271 en die afzegtermijn is om. maar ja, dan heb je wel service en garantie en spellen. die van 223 is een lite versie. en de postbode komt morgen al 8)7

moet maar denken, dat die spellen het prijsgat dichten >:) don't worry be happy _/-\o_

Verwijderd

Heb er gisteren ook 1 besteld bij EMPC, vette deal hor: voor 237 euri een dikke Sapphire 9800Pro. Scheelt me dus 82 euri bij M$com :z

Had vorige week maandag daar een kaart gekocht voor 319 eurootjes, die gaat vandaag terug, binnen 8 dagen: niet tevreden? --> geld terug :Y) :>

• Joortje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-08 13:34
Ik wil niet lullig doen, maar als je hem vorige week maandag gekocht hebt, is het vandaag de negende dag. Binnen 8 dagen retourneren zit er dus niet meer in :X . Maar met een beetje mazzel zijn ze wel coulant.

Verwijderd

Joortje schreef op 03 februari 2004 @ 19:42:
Ik wil niet lullig doen, maar als je hem vorige week maandag gekocht hebt, is het vandaag de negende dag. Binnen 8 dagen retourneren zit er dus niet meer in :X . Maar met een beetje mazzel zijn ze wel coulant.
Kan moeilijk op zondag gaan he, dan zijn ze toch niet open |:( Zou een beetje raar zijn als ze die dag meetellen.

Anyway, ik ben vanmiddag geweest en heb inderdaad mijn geld terug! En morgen komt mijn Sapphire 9800Pro van EMPC.nl binnen :Y)

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:23
Hmmzja, zit er over te denken 't ding ook maar terug te sturen, heb er vorige week bijna 300 voor betaald, als ze dan meer dan een week nodig hebben om te leveren (kreeg vandaag mailtje dat'ie op de post ging) en de kaart ondertussen bijna 60 euro goedkoper maken hebben ze't ook wel aan zichzelf te danken IMHO :/

Nu begrijp ik ook hoe ze zo goedkoop kunnen zijn: verkoop eerst en koop een week later in, ik hoor van bijna iedereen dat ze bij EMPC erg lang moeten wachten.

Overigens zou ik nog maar een paar maanden wachten met die coupun, voordat HL2 eindelijk uit is.. Maar ik heb de beta gezien, en het is zeker de moeite waard!

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Verwijderd

OVER XT's en HL2:
I had some major joy [/sarcasm], that out of 3 9600XT's purchased by me, NONE included the HL2 voucher. Out of those 3 cards, i managed to get one coupon mailed to me by powercolor, and i am damn impressed they did that, since ATI's offer had expired, and i now hold powercolor in great respect.
link: http://www.3dchipset.com/forums/viewtopic.php?t=829
Check ook de link in de eerste post.

Volgens deze dudes kan het dus zijn dat mensen die nu een nieuwe 9600 xt kopen er geen hl2 coupon bij krijgen TENZIJ ze ervoor willen betalen. Mensen die een 9800 xt kopen krijgen die volgens mij wel gewoon.

Offtopic: En ook word in dit forum besproken dat sommige ATI XT kaarten de OVERDRIVE functie niet meer hebben.
Pagina: 1