Ik had dus n tijdje geleden n sapphire Radeon 9800 pro besteld bij empc.nl voor mn eerste pc die ik zelf ging bouwen, alles verliep goed, ook prima service van empc. alleen zeiden ze eerst via emailtjes dat ze er ook nog 2 spellen bij zouden geven (soldier of fortune 2 en return to castle wolfenstein dacht ik) maar die zat er niet bij en toen ben ik hier komen kijken en het bleek dat een paar tweakers ook hetzelfde problemen hadden met die kaart dus iedereen kreeg van empc een gratis HL2 coupon opgestuurd. Nu heb ik die coupon al n tijdje op mn bureau liggen en ik wou m net activeren op ATI maar daar staat dus weer dat ik de volgende dingen moet verzamelen en opsturen.
1. kopietje van de coupon.
2.UPC (bar code)
3.kopietje van het bonnetje van de winkel met de gekochte kaart omcirkeld
In europa komt die coupon aleen met de 9600 XT en 9800 XT dus daarom willen ze nr 2 en 3 denkik, dan kunnen ze nakijken of je wel n XT kaart heb.
wat kan ik nu doen, zal ik toch gewoon kopietje van die coupon opsturen, want er staat wel bij dat incomplete opsturingen niet worden behandeld....
site: www.atihl2offer.com
1. kopietje van de coupon.
2.UPC (bar code)
3.kopietje van het bonnetje van de winkel met de gekochte kaart omcirkeld
In europa komt die coupon aleen met de 9600 XT en 9800 XT dus daarom willen ze nr 2 en 3 denkik, dan kunnen ze nakijken of je wel n XT kaart heb.
wat kan ik nu doen, zal ik toch gewoon kopietje van die coupon opsturen, want er staat wel bij dat incomplete opsturingen niet worden behandeld....
site: www.atihl2offer.com