PVOutput - Panasonic Hit Kuro
k_delaat,
Ik zie dat dit je 1e topic is hier - Welkom op GoT
Probeer eventjes iets meer informatie te geven - hebben jullie bijvoorbeeld zelf policies ingesteld? Hadden jullie voorheen geen domain? Welk OS hebben de clients? Welk blauwscherm krijg je? Wat heb je zelf al geprobeerd?
Zoals je ziet - een boel vragen - probeer die even te beantwoorden, en geef gewoon meteen even alle andere informatie waarvan je denkt dat die misschien relevant is
Ik zie dat dit je 1e topic is hier - Welkom op GoT
Probeer eventjes iets meer informatie te geven - hebben jullie bijvoorbeeld zelf policies ingesteld? Hadden jullie voorheen geen domain? Welk OS hebben de clients? Welk blauwscherm krijg je? Wat heb je zelf al geprobeerd?
Zoals je ziet - een boel vragen - probeer die even te beantwoorden, en geef gewoon meteen even alle andere informatie waarvan je denkt dat die misschien relevant is
Netwerk
- Server -> Win2k3
- Clients(4) -> WinXP
- Ik heb policy's ingesteld, maar niet echt veel, niet relevante instellingen denk ik
- Voorheen hadden we geen domain, maar gewoon een werkgroep zonder server
- Ik heb zelf al in policy's proberen dingen in te stellen, maar zonder resultaat, ik heb gekeken bij active desktop.
- Server -> Win2k3
- Clients(4) -> WinXP
- Ik heb policy's ingesteld, maar niet echt veel, niet relevante instellingen denk ik
- Voorheen hadden we geen domain, maar gewoon een werkgroep zonder server
- Ik heb zelf al in policy's proberen dingen in te stellen, maar zonder resultaat, ik heb gekeken bij active desktop.
Welk blauwscherm krijg je? Op alle PC's? Ook als je de PC weer uit het domain haalt? Als je alle policies de-linked ook nog steeds?
met blauw scherm bedoel ik dat ze een blauwe achtergrond krijgen, dus geen achtergrond eigenlijk, het is niet het beruchte blauwe scherm met witte lettertjes
Ah - dus eigenlijk worden mensen hun background gewoon verwijdert? 
Ga dan eens kijken met gpresult /z ofdat er policies op staan die je background instellen - of - ga eens kijken met de GPMC (Group Policy Management Console - een aparte download bij Microsoft.com) om je GPO's te emuleren
Ga dan eens kijken met gpresult /z ofdat er policies op staan die je background instellen - of - ga eens kijken met de GPMC (Group Policy Management Console - een aparte download bij Microsoft.com) om je GPO's te emuleren
Kunnen ze andere instellingen wel opslaan?
Zo nee, heet de NTUSER.DAT misschien NTUSER.MAN ?
Zo nee, heet de NTUSER.DAT misschien NTUSER.MAN ?
Pagina: 1