[ADSL] XS4All Basic opzeggen - Demon aanvragen

Pagina: 1
Acties:

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Ik ben het huis uit en zit nu op een studentennetwerk voor weinig geld. Joepiedepoepie want nu kan ik mijn XS4All Basic abo opzeggen en dat scheelt me weer 50 euro per maand oid. :)

Op xs4all.nl heb ik dit gevonden! Simpel opzeggen dus... Maar wat gebeurt er dan precies? M'n Xs4all account wordt opgezegd en zij geven het aan KPN door dus ook mxstream stopt dan?

Dat is niet helemaal de bedoeling want ik wil voor mijn moeder op die lijn een goedkoper Demon abo aanvragen.

Hoe kan ik dit het beste regelen? XS4All een brief sturen met de melding dat ik alleen mijn xs4all account wil opzeggen maar mxstream wil behouden voor een andere SP?

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Demon gaat niet via MXStream ;) (Wat zo overigen ook niet meer zo heet, heet KPN ADSL ofzo?)

• Victorio
Osiris schreef op 02 februari 2004 @ 12:52:
Demon gaat niet via MXStream ;) (Wat zo overigen ook niet meer zo heet, heet KPN ADSL ofzo?)
Oeps... zie het nu ook ja.
Dus dan kan ik wel gewoon beiden opzeggen...?

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:32
Victorio schreef op 02 februari 2004 @ 12:51:
Ik ben het huis uit en zit nu op een studentennetwerk voor weinig geld. Joepiedepoepie want nu kan ik mijn XS4All Basic abo opzeggen en dat scheelt me weer 50 euro per maand oid. :)

Op xs4all.nl heb ik dit gevonden! Simpel opzeggen dus... Maar wat gebeurt er dan precies? M'n Xs4all account wordt opgezegd en zij geven het aan KPN door dus ook mxstream stopt dan?

Dat is niet helemaal de bedoeling want ik wil voor mijn moeder op die lijn een goedkoper Demon abo aanvragen.

Hoe kan ik dit het beste regelen? XS4All een brief sturen met de melding dat ik alleen mijn xs4all account wil opzeggen maar mxstream wil behouden voor een andere SP?
ISP-ISP migratie is (nog) niet mogelijk.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Gewoon xs4all-kpnadsl opzeggen, wachten tot je lijn vrij is. Dan andere isp aanvragen.

Zal wel paar weekjes tussen zitten overigens.

Niet makkelijker om naar een lite abbo van xs4all te switchen?

[ Voor 20% gewijzigd door bjck op 02-02-2004 13:00 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Victorio schreef op 02 februari 2004 @ 12:55:
[...]

Oeps... zie het nu ook ja.
Dus dan kan ik wel gewoon beiden opzeggen...?
Sterker nog: je lijn MOET vrij zijn voordat je Demon aanvraagt :)
De lijn moet vrij zijn van andere (voorgaande) ADSL aansluitingen. Uw opzegging van bijvoorbeeld Mxstream moet door KPN administratief verwerkt zijn voordat u uw order kunt plaatsen. Anders kan uw aanvraag niet verwerkt worden.

Verwijderd

Je kan toch ook je xsall abbo downgraden? ik weetzo hier de prijzen niet van en of het duurder is dan demon.

• Victorio
Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 13:05:
Je kan toch ook je xsall abbo downgraden? ik weetzo hier de prijzen niet van en of het duurder is dan demon.
Ja als XS4all een abotje had gehad van rond de 20,- euro per maand... maar lite is nogsteeds 30,-. En dat is net iets teveel voor iemand die erg weinig met inet doet. :)
Pagina: 1