Toon posts:

Hex-bin-digi scanner

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik weet niet precies hoe zo'n programma heet, daarom kon ik niets vinden onder de zoekfunctie of op google.
Ik zoek een software-programma die mijn harde schijf kan scannen op bepaalde IO-entries....(getallen en tekens)
Het moet ook een editor zijn, zodat ik het e.e.a. kan aanpassen/veranderen.
Weet iemand de naam van zo'n programma of kan mij verder op het juiste spoor zetten? Ik werk in XP prof.

Dank je wel,
Groet, Arno

• BoGhi
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-04 18:28
Ik snap niet precies wat je bedoelt met 'IO entries', maar goed, misschien iets als Norton DiscDokter (of bestaat dat niet meer?)

Programmers don't die. They GOSUB without RETURN

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 16:18
Norton (Symantec) had vroeger idd een programma "DiskEdit" ofzo iets. Misschien dat je daar even naar opzoek moet gaan. Geen idee of er ooit een Windows (XP) versie ooit is uitgebracht.

Succes :)

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Het gedeelte io tekens snap ik niet helemaal, maar met een gewone hexeditor kan je toch wel gewoon alle bestanden doorzoeken naar een hexstring.

Als je je hdd zelf wilt gaan bewerken zoek eens naar debug.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Met Winhex kan je veel harddisks, floppies, cd-rom-drives etc. lezen en ook data op die media veranderen.
Het enige minpuntje is dat het shareware is. :)

[ Voor 6% gewijzigd door _the_crow_ op 03-02-2004 09:53 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.