Toon posts:

[NT4] Installatie option pack

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nav topic http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/869188 heb ik een vraag over het installeren van de option pack voor NT4.

Als ik deze Option Pack installeer dan kan ik ook de FTP service activeren? En kan ik na de installatie ook weer beter SP6a eroverheen zetten of maakt dit niet zo veel uit?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ja je kan ook de FTP service activeren, en ja het servicepack er opnieuw overheen zetten is wel handig.

Verder wil ik je eigenlijk zeer sterk afraden om dit serieus te gebruiken - Windows NT4 is een end of life product, waar geen gegarandeerde security patches meer voor uit komen - iets wat wel essentieel is voor een internet server :-)

Overigens - dit soort dingen kan je best ook gewoon zelf even proberen hoor :)

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
elevator schreef op 02 februari 2004 @ 12:03:
Ja je kan ook de FTP service activeren, en ja het servicepack er opnieuw overheen zetten is wel handig.

Verder wil ik je eigenlijk zeer sterk afraden om dit serieus te gebruiken - Windows NT4 is een end of life product, waar geen gegarandeerde security patches meer voor uit komen - iets wat wel essentieel is voor een internet server :-)

opzich is de ftp server best bug free, de webserver zou ik idd ook niet meer gebruiken :)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 02 februari 2004 @ 12:03:

Ik wil alleen de FTP service voor intern gebruiken, dus dan is de security niet zo heel ernstig...

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09-2025

Nulnulnix

BOFH

Je hoeft dus alleen de IIS te installeren en aangeven dat je de FTP wil gaan gebruiken...
...en even de laatste sevice pack!

[ Voor 17% gewijzigd door Nulnulnix op 02-02-2004 12:28 ]

We have just one world, but we live in different ones...