Toon posts:

Versturen naar Duitsland -> kosten ontvanger?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wat in Duitsland besteld dat ik terug mag sturen op kosten van het Duitse bedrijf waar ik het heb gekocht. Dit is natuurlijk erg aardig van hun, maar mijn vraag is: hoe krijg ik dat voor elkaar?!

Dit is namelijk al mn tweede keer dat het terugmoet met hetzelfde probleem, de vorige keer heb ik op eigen kosten via TPG Post gestuurd met de verwachting dat het Duitse bedrijf die verzendkosten wel terug zou betalen. Dat deden ze dus niet. Nu moet ik dus voor de 2e keer verzenden en heb weinig zin om voor een 2e keer op eigen kosten te sturen terwijl het eigenlijk op HUN kosten mag!! Bij TPG kan het dus niet naar het buitenland op kosten van de ontvanger, bij DHL ook niet. Wie weet hoe ik het wel voor elkaar krijg?! bvd!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:51

Shunt

Boe

een lotus leasen en het dan even weg brengen O-)
zo heeft een colega het ooit gedaan bij een bedrijf dat maar bleeft zeuren en zeker 20x het zelfde aparaat trug moesten sturen.
stonden wel een beetje vreemd te kijken toen ze de rekening kregen. we waren namelijk ook nog even door gereden een km of 200 duitsland in :P.

mare ik zou zeggen betaal het eerst zelf en laat het ze later trug betalen :D

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-05 10:45

Wekkel

De downloadkoning

Misschien kunnen ze de verzendkosten even vooraf naar je overmaken?

Verwijderd

Topicstarter
Dat van dat voorschieten gaat helaas niet werken. Zoals ik zei: vorige keer ook gedaan maar zij willen die verzendkosten niet achteraf vergoeden. Daarom heb ik dus eerst al gemaild met de vraag of het goed is dat ik voorschiet en dan het geld terugkrijg maar ook voor deze keer willen ze dat niet doen... Dus concreet: Is er een koeriersdienst in Nederland die het pakje bij mij wil ophalen en in Duitsland afleveren en dat die Duitsers dan betalen?

Verwijderd

Is het dan zo duur om te versturen?

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-05 00:21

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Hoe je het ook verstuurd, en als dat kan op kosten van de ontvanger.
Doe in ieder geval het volgende "verzeker wel "
Bij verlies of niet aankomen, heb je dat in ieder geval geregeld. Tis maar een tip

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:57

samo

yo/wassup

Verstuur het via een koeriersdienst. Zo weet ik dat als de ontvanger een UPS nr heeft, je het op de ontvangerskosten mag versturen. Het kost wat meer, maar jij betaalt toch niet.

Houd er rekening mee dat zij natuurlijk ALTIJD de kosten kunnen weigeren.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Pagina: 1