D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Installeer de drivers van M$ IntelliPoint.. werkt direct
Concrete Loop Watercooling
Verwijderd
logitech had er een patch voor (op eigen site) ,maar die werkt lang niet altijd. soms zijn de games gewoon slecht geprogrammeerd. als je in Quake 3 de scrollmuis in de configuratie instelt werkt ie niet,en stel je ze niet in,doet ie het wel?
go figure ;P
go figure ;P
Verwijderd
oplossing: druk op Ctrl+Alt+Delete en schakel Em_exec uit!
Dan doet hij het niet meer in Windows, maar in het spel wel (werkt iig onder UT).
Dan doet hij het niet meer in Windows, maar in het spel wel (werkt iig onder UT).
Hmm, zo brakke drivers dan. Je zou verwachten dat een bedrijf als logitech toch wel beter zou kunnen dan dit. Het is een beetje irritant om die EM_exec steeds weer af te sluiten voor een spel en op te starten voor in windows. Is er echt geen betere oplossing ?
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Jawel, er is een proggie te downloaden van de Logitech site die het zou moeten verhelpen.
Zie bij downloads van Mouseware software e.d.
Zie bij downloads van Mouseware software e.d.
Ik denk dat em_exec de handigste oplossing is... maar je kan natuurlijk een blij icoontje op je desktop maken om het onder windows weer aan te zetten...
Waarom zou je uberhaupt die software installeren? Is toch meestal niet nodig.
Verwijder gewoon die em_exec uit msconfig.
Verwijder gewoon die em_exec uit msconfig.
Hey, kan je me die link geven naar dat proggie, ik kan het echt niet vinden, op een berg faq's na waar ik geen reet aan heb
D3-Monk
Zonder die software is de duimknop en de middelste knop auto-scroll. Ik wil daar juist wat anders hebben, dat kan je alleen met die software instellen.
D3-Monk
Ik zeg toch waar die bij staat.
Downloads, mouseware..
SIMPEL ZOEKEN ZO HOOR, 10 seconden werk..
Downloads, mouseware..
SIMPEL ZOEKEN ZO HOOR, 10 seconden werk..
Je kunt EM_EXEC ook in een batch filetje stoppen en weer starten:
em_exec /quit
start /w spel.exe
em_exec
(in 't kort)
em_exec /quit
start /w spel.exe
em_exec
(in 't kort)
Sorry Fox, ik was een beetje @_@ van een dagje GoTten, ik had het net gevonden voordat ik jou reply met die link zag
maar in ieder geval bedankt ! Zo te zien werkt die patch met UT, de rest heb ik nog niet getest.
D3-Monk
Er is een registry-fix bij M$ te downloaden. Dat zou het probleem moeten verhelpen
Pagina: 1